مركزى براى امنیت شبكه Network Security
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مركزى براى امنیت شبكه Network Security
نوشته شده در 20 آبان 1389
بازدید : 38
نویسنده : مولوی

امروزه استفاده از تكنولوژى شبكه اهمیت بسیار زیادى دارد و این اهمیت براى شركت هاى تجارى كه مى خواهند در بازار رقابت باقى بمانند دو چندان است. در واقع سیستم عامل هاى جدید نیاز به مكانیسم هایى براى مدیریت اشیا و روابط توزیع شده در محیط شبكه دارند. Directory Service مكانى است براى ذخیره سازى اطلاعات در مورد كلیت شبكه، مثل برنامه هاى كاربردى، فایل ها، پرینترها و كاربران. بر همین اساس سرویس Active Directory یك راه مطمئن براى نامگذارى، تشریح، محل قرارگیرى، نحوه دسترسى، مدیریت ایمنى و اطلاعات در مورد این منابع را فراهم مى سازد. با این وجود Active Directory مانند یك تقسیم كننده اصلى در سیستم عامل شبكه كار مى كند. از سوى دیگر این سرویس مركزى براى مدیریت سیستم ها و رابط بین این منابع توزیع شده است. اكتیو دایركتورى به خاطر اینكه این توابع اصلى را براى سیستم عامل فراهم كند مى بایست با سیستم هاى مدیریتى و مكانیسم هاى ایمنى سیستم عامل شبكه در ارتباط باشد تا درستى اطلاعات و اختصاصى بودن آن را تضمین نماید. Directory Service نیز نقش مهمى را در توانایى شركت ها براى تعریف و نگهدارى زیربناى شبكه، اجراى مدیریت سیستم و كنترل تمام تجاربى را كه كاربران از سیستم هاى اطلاعاتى شركت به دست مى آورند بر عهده دارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: