پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 97
نویسنده : مولوی
همانطور که همه روزه اعتیاد افراد به فیس بوک بیشتر و بیشتر می شود حفظ حریم خصوصی نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند این حساسیت زمانی پر رنگ تر می شود که قوانین و تنظیمات این شبکه اجتماعی مرتب در حال تغییر است و نا آشنایی با تغییرات جدید ممکن است مشکل ساز شود.
این مطلب نشان می دهد چگونه شخصی ناشناس می تواند با سوء استفاده از این تغییرات به آسانی به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند و از این اطلاعات برای هک کردن حساب کاربری شما استفاده کند. زمانی که دوستی را در فیس بوک Add می کنید می بایست بسیار محتاط عمل کنید. بعضی مواقع حتی دوستان شناخته شده ممکن است افرادی نباشند که شما فکر می کنید.
چگونه هکرها این کار را انجام می دهند؟
هکرها در واقع از اطلاعات دوستان شما به عنوان طعمه استفاده می کنند تا بتوانند با شما دوست شوند. برای یک هکر در آوردن اسامی دوستان شما از طریق گزینه مشاهده دوستان مانند آب خوردن است. وی بدین صورت عمل می کند که ابتدا نام و بقیه مشخصات دوست شما را از لیست دوستانتان در آورده و حتی عکس پروفایل او را نیز ذخیره می کند. سپس در عرض 60 ثانیه حساب کاربری جدیدی با عکس و مشخصات دزدیده شده ایجاد می نماید و تنها کاری که باقی می ماند ارسال request برای اضافه شدن به لیست شماست.
بسیاری از کاربران فیس بوک در دام این شکارچیان می افتند و پیشنهاد دوستی کسی را قبول می کنند که فکر می کنند او را می شناسند.
چگونه از افتادن در چنین دامی اجتناب کنیم؟
قبل از تائید کردن Request شخصی که به نظر می شناسید حتماً پروفایل کامل او را بررسی کنید. به تاریخ ایجاد اکانت نیز توجه کنید. اگر حساب کاربری وی جدید و تعداد دوستان محدود است به احتمال زیاد این اکانت ساختگی است. اگر با همه این تفاسیر هنوز مایل به Add کردن دوستی هستید که احتمال می دهید به تازگی حساب کاربری جدیدی ایجاد کرده راحت ترین راه اینست که با او تماس یگیرید و مستقبماً از او سوال کنید تا خیالتان آسوده گردد.
مواردی که جای تامل دارد
اکثر کابران فیس بوک بسیاری از اطلاعات شخصیشان از جمله نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، آدرس منزل، وضعیت تأهل و ... را به راحتی در پروفایل خود قرار می دهند. خوب تقریباً تمامی این اطلاعات اطلاعاتی است که ما برای سرویسهای مختلف از جمله کارت های اعتباری، حسابهای بانکی، خدمات تلفن همراه و ... استفاده می کنیم. مسئله مهم دیگری که بسیار حائز اهمیت است و جای نگرانی دارد انواع برنامه هایی است که دسترسی و دانلود اسامی دوستان، تاریخچه، تاریخ تولد، و دیگر اطلاعات شخصی را امکان پذیر می سازد. از میان آنها می توان به Pluse و Friends CSV اشاره کرد.
پس چه اطلاعاتی را می توانیم آشکار کنیم تا امنیتمان حفظ شود؟
شما می توانید با انجام تنظیماتی فیس بوک خود را امن تر کنید. برای این منظور مراحل ذیل را دنبال کنید: Profile: در این قسمت Edit را کلیک کنید و مشخصاتتان را ویرایش کنید. سعی کنید تا آنجا که امکان دارد حداقل مشخصات را برای خود تنظیم کنید. تاریخ تولد از ملزومات نیست ولی با این حال در صورتی که علاقمندید حتماً تاریخ تولد در پروفایلتان موجود باشد لااقل سال تولد را حذف کنید. برای این کار می بایست در قسمت Birthday گزینه Show only month & day in my profile را از منوی کرکره ای سمت راست انتخاب کنید. Account: در این صفحه Privacy Setting را کلیک کنید. در اینجا شما به راحتی می توانید امکان مشاهده قسمتهای مختلف حساب کاربری خود توسط دیگران را مدیریت کنید. در این صفحه افراد به سه دسته تقسیم شده اند: دوستانمان، دوستان دوستانمان و تمامی افراد. شما می توانید به اختیار خود هر امکان را برای گروه دلخواه سفارشی کنید.
چگونه هکرها اکانتهای فیس بوک را هک می کنند؟
اگر شما از نرم افزارهایی استفاده می کنید که امکان دسترسی آنها به اطلاعاتتان را فعال کرده اید پس می بایست به این موضوع توجه کنید که هکر ها از طریق نفوذ به این نرم افزارها می توانند به کلیه اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند.
چگونه از این موضوع جلوگیری کنیم؟
بهترین راه حل این است که از هر نرم افزاری استفاده نکنیم. ولی اگر همچنان اصرار به استفاده از یک سری نرم افزارها را دارید قبل از استفاده حتماً رتبه بندی نرم افزار را چک کنید و سعی کنید از نرم افزارهایی با رتبه پایین استفاده نکنید. مهمتر اینکه نرم افزارهای بلااستفاده را حتماً از سیستم پاک کنید. همچنین اگر به هنگام نصب هر نرم افزاری اطلاعات اضافی از شما درخواست شد آن اطلاعات را به هیچ وجه وارد نکنید و ترجیحاً نرم افزار را نصب نکنید. آخرین نکته اینکه مراقب ایمیل های سرقتهای آنلاین (phishing) باشید. اگر ایمیلهای ناشناسی دریافت می کنید که درخواست تغییر رمز عبور یا اطلاعات دیگری را دارند بلافاصلله آنها را پاک کنید.

منبع: نگهبان

__________________



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



بازدید : 92
نویسنده : مولوی

چه کاربری باشید که به تازگی به سرویس جی میل (Gmail) گوگل دسترسی پیدا کرده، یا از آن دسته افرادی هستید که به مسئله امنیت اهمیت داده و می خواهید مطمئن شوید که صندوق پست الکترونیک شما از امنیت بالایی برخوردار است، کافی است چند دقیقه ای صرف انجام موارد ذکر شده در این لیست کنید که از سوی شرک گوگل ارائه شده و هر مورد را دقیقا طبق توضیحات زیر انجام دهید تا از امنیت کامل پست الکترونیکی خود و به روز رسانی اقدامات امنیتی مطمئن شوید.

بخش اول: کامپیوتر شما

رایانه خود را به منظور اطمینان از عدم آلودگی به ویروس ها و بدافزارها بررسی کنید.
در حالی که هیچ آنتی ویروسی قادر نیست ۱۰۰ درصد الودگی های احتمالی یک رایانه را شناسایی و حذف کند، هنوز مهم است که به صورت منظم و به تناوب به اجرای اسکن کل کامپیوتر خود با یک نرم افزار ضد ویروس قابل اعتماد اقدام کنید (و یا نصب هر برنامه ای که در پس زمینه اجرا می شود و طور مداوم به اسکن رایانه برای شناسایی آلودگی های بدافزاری می پردازد). اگر در خلال یا پایان اسکن، برنامه آنتی ویروس هر نرم افزار یا برنامه کاربردی را مشکوک تشخیص داد و شما نیز به آن مشکوکید، آن را فورا توسط انتی ویروس حذف کنید.



اطمینان حاصل کنید که روی سیستم عامل خود همه به روز رسانی های مورد نیاز را نصب کرده اید.

شرکت های ارائه کننده سیستم عامل مرتبا وصله های امنیتی (patch) برای اصلاح آسیب پذیری های امنیتی سیستم عامل خود منتشر می کنند. چه از ویندوز استفاده می کنید، چه از سیستم عامل مک (Mac OS)، توصیه می کنیم با فعال کردن گزینه بروز رسانی خودکار (automatic update) و به روز رسانی سیستم عامل از کامپیوتر خود در برابر حفره های امنیتی سیستم عامل حفاظت کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



بازدید : 82
نویسنده : مولوی

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



ورود با چندین حساب بوسیله*ی گوگل تاک؛
نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390
بازدید : 87
نویسنده : مولوی

برای ورود با چندین حساب بوسیله*ی گوگل تاک؛ مراحل زیر را انجام دهید:

۱- منوی Start و سپس All Programs را انتخاب کنید. در ادامه پوشه*ی ایجاد شده توسط گوگل تاک را ببینید و مانند تصویر زیر، میانبری از آن روی میزکار خود ایجاد کنید:

توضیح: به هر روش دلخواه دیگری می توانید میانبر خود را ایجاد کنید. الزامی برای استفاده از این روش وجود ندارد.



۲- روی میانبر ایجاد شده کلیک راست کنید و پس از انتخاب گزینه*ی Properties، در کادر Target، عبارت رنگی زیر را پس از یک فاصله، عینا به آخر متن موجود اضافه کنید :



کد:
c:program filesgooglegoogle talkgoogletalk.exe” /nomutex

- با کلیک روی OK، تنظیمات را ذخیره کنید.



اگر موارد بالا را به درستی طی کرده باشید؛ با هر بار کلیک روی شوتکات ساخته شده، می*توانید با حساب کاربری مجزایی توسط گوگل تاک آنلاین شوید.



منبع: iroit


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



تروجان معروف Magic-PS
نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390
بازدید : 82
نویسنده : مولوی



ساخت آيدی های ارجينال کشور های مختلف
نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390
بازدید : 84
نویسنده : مولوی

سلام دوستان تو اين تاپيک لينک ساخت آيدی های ارجينال کشور های مختلف قرار ميديم

دوستان لينکی دارند قرار بدان اسپم نکنيد سؤالت رو تو بخش ميل هکينگ بپرسيد


چين yahoo.cn

انگليس yahoo.co.uk


yahoo.co.nz



ايتاليا yahoo.it


تايوان Yahoo.com.tw



آلمان yahoo.de



موفق باشيد


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



عوض کردن سؤال امنيتی قديمی در ياهو
نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390
بازدید : 79
نویسنده : مولوی

How To Change Old Secret Question In Yahoo چگونگی عوض کردن سؤال امنيتی قديمی در ياهو

با سلام

دوستان مشکل داشتند که چجوری سؤال امنيتی ياهو رو عوض کنيم که موقع reset pw سؤال قبلی رو نخواد و پاک بشه

تنها راه اينکه با لينک زير

ميتونيد اينفو رو update و ظرف

30

روز بعد اينفو قديمی شما پاک ميشه و اينفو جديد جايگزين ميشه



تنها راه همين بود که پيدا کردم


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



بازدید : 40
نویسنده : مولوی

موضوع: اطلاعات خودرو

تاریخ برگزاری: ۱۱ دی الي ۲۵ دی ۱۳۸۹

برگزار كننده: شركت رهنما کامیابان نخستین (بییپ)

تعداد سوالات: ۲۰ سوال

جوایز قرعه کشی ( امتیاز بیشتر = شانس بیشتر ) :

• یک دستگاه خودرو ی پراید + 3000 لیتر بنزین رایگان می باشد
•۵ عدد LCD Panasonic)۳۲ inch) هر کدام به ارزش ۷,۵۰۰,۰۰۰ ريال
•۵عدد سینما خانواده پاناسونیک هر کدام به ارزش ۴,۱۰۰,۰۰۰ريال
•۱۵عدد Dvd player هر کدام به ارزش ۸۰۰،۰۰۰ريال
•۱۰۰۰ دقیقه مکالمه + ۱۰۰۰ SMS رایگان برای ۱۰ نفر
•۱۰۰ بسته GPRS ۱۵ مگابایتی


نکته: در پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره ۸۲۸۲ ، می‌توانید از وضعیت خود در مسابقه مطلع شوید.


اعلام برندگان: قرعه کشی مسابقه معمولاً ۴۸ ساعت پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می گیرد:
· شرکت کنندگان مسابقه، ۴۸ ساعت پس از پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک می توانند از وضعیت خود در مسابقه مطلع شوند.
· همچنین اطلاع‌رسانی به برندگان از طریق تماس تلفنی صورت می‌پذیرد.


طریقه ثبت نام:
ارسال کد T 9006020
به شماره 8282

(tفاصله9006020)

سوال اول:
ریو مال کدوم کارخانست
جواب: سایپا

دوم:
ظرفیت باک سمند چند است
جواب : 66 لیتر

سوم:
حجم موتور مزدا3 چقدر است
1999 سی سی

چهارم:
206 تیپ 3 چند سیلندر است
4 سیلندر

پنجم:
داتسون به ژاپنی به چه معناست ؟
خورشید تابان

ششم:
ظرفیت باک ماکسیما چند است؟
70 لیتر است

به تدریج سوالات برای شرکت کنندگان ارسال میشه و این تاپیک رو با هم تکمیل میکنیم


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , لینوکس , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ترفندستان , آموزش های کاربردی , طراحی , ترفند یاهو , ترفند گوگل , بازی , شبکه , پرسش----پاسخ , فناوري ديجيتال , وب , سیستم عامل , خواندنی های روز , فن آوریهای نو , موبایل , درسی! , کنکور , اخبار رایانه , ,
:: برچسب‌ها: تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز ,



اخذ کارشناسي ارشد در 81 سالگي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی

يك مرد دانشجوي 81 ساله دانشگاه آزاد اسلامي واحد جهرم موفق به دفاع از پايان نامه خود شد و مدرك كارشناسي ارشد خود را دريافت كرد.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، سيد محمدحسن مرعشي پايان‌نامه‌اش را تاثير اکتشاف نفت به توسعه اجتماعي ايران انتخاب کرد .

وي هدف از انتخاب عنوان پايان نامه کارشناسي ارشدش را نقش درآمدهاي نفتي بر رفاه مردم بيان کرد و افزود: پس از دو سال تحقيق و سفر به مناطق نفت خيز ، ميزان تاثير درآمدهاي نفتي را به زندگي مردم بررسي کرده است .

مرعشي داراي مدرک کارشناسي زبان انگليسي از دانشگاه تبريز و بازنشسته شرکت نفت ايران است.

وي پس از دفاع از پايان نامه اش موفق به کسب نمره 90/17 و اخذ مدرک کارشناسي ارشد در رشته جامعه شناسي شد.


:: موضوعات مرتبط: , سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , لینوکس , ,



بازدید : 51
نویسنده : مولوی

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , لینوکس , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ترفندستان , آموزش های کاربردی , طراحی , ترفند یاهو , ترفند گوگل , بازی , شبکه , پرسش----پاسخ , فناوري ديجيتال , وب , سیستم عامل , خواندنی های روز , فن آوریهای نو , موبایل , درسی! , کنکور , اخبار رایانه , ,
:: برچسب‌ها: قلب یخی , قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!! , قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!! , قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!13 , 13 , قلب یخی13 , 13 ,



بازدید : 44
نویسنده : مولوی

استفاده بهينه از پهناي باند اينترنت
هنگام دانلود و استفاده از اينترنت، گاهي اوقات مشاهده مي‌كنيد كه از نهايت ظرفيت اينترنت خود نمي‌توانيد استفاده كنيد و اين موضوع با اينترنت گران فعلي ايران، كمي ناراحت‌كننده و دور از انصاف است، اما نگران نباشيد! با اين ترفند تا حد امكان مي‌توان دانلودهاي تورنت را با سرعت بسيار بيشتري انجام داد.

برخي از سرويس دهنده‌هاي اينترنت به صورت مصنوعي سرعت اتصالات تورنت را محدود مي‌كنند كه بايد اين را متوجه شد.

در برنامه محبوب uTorrent مي‌توان تعداد اتصالاتي كه براي دانلودها و آپلودها استفاده مي‌شود.

در بخش Options‌Preferences تب Bandwidth انتخاب كرد. در اين بخش مي‌توان سرعت را براي هر اتصالي محدود كرد، همچنين مي‌توان در زماني كه دانلود نداريد، آپلود خود را افزايش دهيد.

اين گزينه زماني مفيد است كه اتصالات سيستم خود را محدود نگه داريد تا بيشتر آنها براي دانلود صرف شود و هنگامي كه دانلود نداريد از اين ظرفيت استفاده كنيد. همچنين مي‌توان تعيين كرد كه يك فايل به چند نفر فرستاده شود، محدود كردن اين گزينه براي كساني كه پهناي باند كمتري دارند، توصيه مي‌شود.

در برخي از سايت‌هاي خصوصي تورنت، اگر ميزان ارسال شما به اندازه خاصي از ميزان دريافت نباشد، از اجتماع اخراج مي‌شويد. مديريت اين ماجرا هم كار ساده‌اي نيست يا بايد سيستم را به حال خود بگذاريد كه مدام آپلود كند يا اين كه مديريت درست و حسابي روي ارسال و دريافت فايل‌هاي خود داشته باشيد. از اين رو، مي‌توان با رفتن به منوي Options Preferences و انتخاب تب Queueing، حداقل ميزان ارسال براي هر فايل را وارد كنيد. اندازه 1 يعني شما به همان اندازه كه دريافت داريد، ارسال هم داشته باشيد كه بسته به قوانين سايت مورد نظر اين اندازه كمتر نيز مي‌شود.

از آنجا كه بيشتر حساب‌هاي اينترنتي در ايران محدود هستند، داشتن اينترنت در تمام روزهاي ماه بسيار مهم‌تر از پايبند بودن به قوانين يك وب‌سايت خاص است.

به همين خاطر مي‌توان با رفتن به منوي Setting و سپس Transfer Cap، حداكثر ميزان فعاليت uTorrent در يك ماه را تعيين كرد.


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , ,



پيغام‌رسان‌هاي عمومي
نوشته شده در 7 آذر 1389
بازدید : 44
نویسنده : مولوی
يغام‌رسان‌هاي عمومي
تاكنون پيام‌‌رسان‌هاي متعددي را به شما معرفي كرده‌ايم كه هر كدام كارايي خاصي داشتند و مي‌توانستند از يك تا چند مركز پيام‌رسان عمومي از جمله ياهو، گوگل تالك، ام اس ان، اسكايپ و... را پشتيباني كرده و به سرورهاي آنها متصل شوند. تعدد اين پيغام‌رسان‌ها باعث ايجاد رقابت و بهتر شدن خدمات آنها مي‌شود به طوري كه هر كدام سعي مي‌كنند علاوه بر پشتيباني بيشتر از سايت‌هاي پيغام‌رسان، خدمات و گزينه‌هاي مفيدتري را در اختيار مخاطب خود قرار دهند.

يكي از اين برنامه‌ها Slick نام دارد كه برنامه‌اي از شركت نام‌آشناي Lonely Cat Games است؛ شركتي كه همواره نرم‌افزارهايش جزو محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي گوشي‌هاي هوشمند امروزي بودند. اين پيغام‌رسان مبتني بر سيستم عامل سيمبين است و مي‌تواند روي 2 نگارش اين سيستم عامل، يعني

S60v3 و S60v5 نصب و اجرا شود. همچنين پيغام‌رسان فوق قادر است از سايت‌ها و پيغام‌رسان‌هايي همچون ICQ، ياهو، AIM، فيس‌بوك چت، MSN ،Jabber و گوگل‌تاك پشتيباني كند. (البته ذكر اين نكته ضروري است كه نگارشي از اين برنامه مخصوص گوشي‌هاي آندروييد عرضه شده تا دوستاني كه از اين سيستم عامل استفاده مي‌كنند از اين نرم‌افزار بي‌بهره نمانند). حال كه تا حدودي با اين برنامه آشنا شديد بد نيست كمي هم به جزئيات اين نرم‌افزار بپردازيم.

نرم‌افزار Lonely Cat Games Slick نگارش 65/0

همان طور كه گفته شد، برنامه براي سيستم عامل‌هاي سيمبين است و مي‌بايست قبل از نصب آن را ثبت و سپس نصب و اجرا كنيد. اولين بار كه وارد برنامه شويد به طور خودكار به بخش تنظيمات اكانت‌ها وارد مي‌شويد. اين همان صفحه‌اي است كه مي‌بايست مشخصات هر اكانت اعم از شناسه كاربري، رمز عبور و... را براي ورود به آنها وارد و ذخيره كنيد. لازم نيست همه آن اطلاعات را داشته باشيد يا همه جاي فرم را پر كنيد، تنها هر بخش را كه لازم و احتياج داشتيد، تكميل كنيد.

پس از وارد كردن اطلاعات كافي است آنها را با دكمه وسط موبايل تيك زده و ذخيره كنيد. اين كار باعث مي‌شود از هر بار پركردن آنها معاف شويد و در زمان وصل شدن به برنامه هم تنها آنهايي را كه تيك زده‌ايد به كار بيفتند.

همان طور كه مي‌دانيد برنامه نياز به اينترنت دارد و براي آن مي‌بايست از طريق GPRS يا از طريق درگاه‌هاي ارتباطي ديگر، اينترنت تهيه كنيد تا بتوانيد از اين نرم‌افزار استفاده كنيد. پس از طي‌كردن مراحل بالا به منوي اصلي برنامه خواهيد رسيد و فهرست پيغام‌رسان‌هايي را كه تيك زده‌ايد در اين قسمت مشاهده خواهيد كرد. كافي است روي هر يك از آنها كليك كرده، دسترسي اينترنت خود را انتخاب كنيد و منتظر بمانيد. برنامه به طور خودكار به پيغام‌رسان مربوط متصل خواهد شد و هر عملي را كه در پيغام‌رسان‌هاي كامپيوتر مي‌توانيد انجام دهيد با اين برنامه نيز تا حدودي مي‌توانيد آنها را به انجام برسانيد. كارهايي از قبيل، ارسال متن‌ها به دوستان خود، ارسال فايل، عكس و...، قراردادن توضيحات يا نمايه (آواتار)، افزودن دوست يا شخصي به فهرست خود، افزودن پروژه‌هاي جديد به فهرست پيغام‌رسان و هر امكان مهم ديگري كه شركت پيغام‌رسان اصلي در اختيار شما قرار مي‌دهد.

كافي است يك نفر براي شما پيغامي بفرستد تا با صدايي خاص شما را مطلع كند. اما اين نكته را نيز نبايد فراموش كرد كه برنامه براي گوشي‌هاي موبايل امروزي طراحي شده و نمي‌توان انتظار همه نوع امكانات را از آن داشت.

حال بايد هنگام اتصال چند پيغام‌رسان را انتخاب كرده و به آنها متصل شويد. همه آنها در صفحه اول و به صورت جدا از هم نمايش داده مي‌شود، البته با منوهاي كاملا متمايز از يكديگر كه قابل هم تشخيص باشند.

در حال كار كردن نيز مي‌توان به يك پيغام‌رسان ديگر وصل شد يا پيغام‌رسان ديگري را از كار انداخت. براي اين كار لازم نيست از برنامه خارج شويد، بلكه براحتي مي‌توانيد چند پيغام‌رسان بزرگ را در يك صفحه كوچك موبايل بخوبي هدايت كنيد.

اگر تنظيمات آنها را اشتباه وارد كرده يا مايل به تغيير آنها هستيد، كافي است از گزينه Edit Account استفاده و تغييرات لازم را اعمال كنيد. گزينه Configuraion نيز مربوط به تنظيمات پيغام‌رسان است و شما مي‌توانيد با گزينه‌هاي اين قسمت، كار با پيغام‌رسان را براي خود آسان‌تر كنيد.

به عنوان مثال در فهرست ياهو مسنجر خود ممكن است نام صدها نفر از دوستانتان را داشته باشيد كه يافتن آنهايي كه روي خط هستند كمي دشوار است، با تيك گزينه «تنها كاربران آنلاين نمايش داده شوند» مي‌توانيد كاري كنيد كه فقط اين كاربران نمايش داده شوند و بقيه به صورت مخفي در سيستم بمانند. در بخش امكانات هم مي‌توانيد از گزينه‌هاي آپديت يا به‌روزرساني برنامه يا رنگ‌بندي‌هاي جذابي كه برنامه در اختيارتان قرار مي‌دهد استفاده كنيد.

براي دريافت نسخه‌اي از اين برنامه مي‌توانيد از سايت اصلي نرم‌افزار استفاده كنيد.

http://www.clicklinks.ir/30806a

پژمان عاملي‌فرد


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



بازدید : 47
نویسنده : مولوی
انتخاب كن، كليك كن، ببين!
ترجمه رايگان متن
با گسترش شبكه‌هاي اجتماعي و استفاده روزافزون از شبكه جهاني اينترنت به‌عنوان يكي از ابزارهاي ارتباطي، فاصله‌ها از ميان برداشته شده و به‌نظر مي‌رسد كه دنيا روزبه‌روز كوچك‌تر مي‌شود، چرا كه هزاران كيلومتر فاصله در دنياي مجازي هيچ معنايي ندارد و كاربران سراسر دنيا با زبان‌هاي مختلف، براحتي يك كليك ساده، مي‌توانند با يكديگر ارتباط برقرار كنند.

اما يكي از نكاتي كه در اين ارتباطات وجود دارد و به‌نوعي محدوديت محسوب مي‌شود، وجود تفاوت‌ها در زبان‌هاي كاربران است به‌طوري‌كه كاربراني با زبان فارسي در ايجاد ارتباط با كاربراني به زبان فرانسه يا چيني با مشكل مواجه مي‌شوند و اين مشكل در مورد كاربران سراسر دنيا به هر زباني كه باشند صدق مي‌كند.

شروع مشكلات

فرض كنيد به‌دنبال يك مقاله علمي هستيد و پس از جست‌وجوي بسيار موفق مي‌شويد سايتي را كه حاوي مطلب مورد نظرتان است پيدا كنيد، اما هنگام مشاهده محتواي مطلب متوجه مي‌شويد مطلب يافت شده به زبان انگليسي، كه تا حدي به آن تسلط داريد، نوشته نشده و به زبان‌هاي ديگري همچون اسپانيايي يا آلماني است! به نظر شما بهترين راه‌حل هنگام برخورد با چنين مشكلي چيست؟ مطلب مورد نظر را كپي كرده، آن را به يك دارالترجمه برده تا برايتان ترجمه كند؟ يا اين‌كه آن مطلب را رها كرده و دوباره به جست‌وجويتان ادامه مي‌دهيد تا نتيجه مشابهي را به زبان انگليسي يافت كنيد؟

همچنين فرض كنيد قصد تجارت با ساير كشورها را داريد و به كمك سايت‌هاي مختلف اينترنتي همچون علي‌بابا (www.alibaba.com) امكان برقراري ارتباط با ساير فروشندگان سراسر دنيا براي شما فراهم شده است. به نظر شما آنها توان مكاتبه با زبان فارسي را دارند؟ يا اين‌كه شما بايد قادر به مكالمه يا مكاتبه به زبان‌هاي مختلف باشيد؟ و اگر در اين ميان يكي از طرفين قادر به اين مكالمه نباشد احتمالا تجارت مورد نظر، انجام نخواهد شد.

ترجمه ماشيني

وجود اين‌گونه محدوديت‌ها و بروز اين مشكلات كه منشأ همه آنها تفاوت در زبان است، موجب شده تا نرم‌افزارهاي مختلفي براي امر ترجمه طراحي و توليد شوند. نرم‌افزارهايي همچون مترجم پارس، مترجم متن پديده، فرهنگ لغات آريان‌پور، نرم‌افزار مشهور و قدرتمند بابيلون و... برخي از اين نرم‌افزارها به‌شمار مي‌روند و البته به‌تازگي غول جست‌وجوي اينترنتي يعني گوگل نيز برگ برنده خود را براي ترجمه لغات و متون مختلف در اختيار كاربران قرار داده است.

اين هفته نيز قصد داريم علاوه بر معرفي امكانات مترجم گوگل، نرم‌افزاري را به شما معرفي كنيم كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا به كمك آن از سرويس ترجمه آنلاين گوگل در مدت زماني كوتاه‌تر و با امكانات بيشتر استفاده كنيد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ترفند گوگل , ,



وبولوژي بلاگ موبايل
نوشته شده در 7 آذر 1389
بازدید : 42
نویسنده : مولوی

وبولوژي
بلاگ موبايل
وب‌سايت موبستك، با ابزارهاي مفيدي كه در اختيارتان مي‌گذارد، بلاگتان را كاملا براي گوشي‌هاي موبايل خوانا مي‌كند.

 مي‌توان در اين وب‌سايت بخش‌هاي اضافي بلاگ را حذف و نسخه بهتري براي ارائه به گوشي‌هاي موبايل آماده كرد. براي استفاده از اين سرويس، به لينك زير برويد:

http://mobstac.com

مديريت جي‌ميل

اگر چند حساب جي‌ميل داريد و مديريت فايل‌هايي كه در آنها گذاشته‌ايد برايتان به يك دردسر تبديل شده، بهتر است از امكانات جالب وب‌سايت داكداك استفاده كنيد. در اين وب‌سايت مي‌توان حساب‌هاي مختلف جي‌ميل را وارد كرد و سپس فايل‌هاي موجود در آنها، مقايسه نسخه‌هاي جديد و قديم و... را بسادگي انجام داد. براي استفاده از اين سرويس رايگان به نشاني زير برويد:

http://www.dokdok.com


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , موبایل , ,



بازدید : 44
نویسنده : مولوی

همانطور که می دانید شبکه اجتماعی فیس بوک با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دیروز از طرح جدید خود پرده برداری کرد . این طرح جدید چیزی نیست غیر از سرویس ایمیل فیس بوک که به آن لقب قاتل جی میل داده اند . این سرویس جدید که تلفیقی از سرویس پیام رسانی ، چت و ایمیل است قرار است جهت آدرس دهی بصورت @facebook.com  باشد که احتمالا نام کاربری هر فرد در فیس بوک User او در ایمیل فیس بوک خواهد شد .

حال سوال این است که چگونه می توان این سرویس ایمیل را در فیس بوک دریافت و از آن استفاده نمود.  در حال حاضر جهت ایجاد سرویس ایمیل Facebook می بایست دعوتنامه داشت  به همین جهت لازم است جهت قرار گرفتن در لیست انتظار دریافت دعوتنامه سرویس ایمیل به آدرس http://www.facebook.com/about/messages مراجعه و بر روی دکمه سبز پایین صفحه کلیک کنید و منتظر باشید تا به زودی و در اولین فرصت  از شما دعوت شود که ایمیل فیس بوک را تجربه کنید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



قابليت‌هاي كليك راست
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 47
نویسنده : مولوی

قابليت‌هاي كليك راست
تاكنون روي نوار آبي رنگ پنجره‌هاي ويندوز که عنوان آنها را نشان مي‌دهد کليک‌ راست ماوس را فشار داده‌ايد؟ اگر از جمله کاربراني باشيد که با استفاده از اين عملکرد به انجام کارهايي همچون بستن، کمينه و تمام ‌صفحه كردن پنجره‌ها مي‌پردازيد يا همين حالا اين عملکرد را آزمايش کرده و با آن آشنا شده باشيد، بي‌شك استفاده از اين قابليت را مفيد مي‌دانيد، چراکه حتي براي بستن پنجره‌ها نيز نيازي نيست ماوس خود را به گوشه سمت راست صفحه ببريد و با دقت روي گزينه Close کليک کنيد چون مي‌توانيد در هر بخشي از نوار عنوان پنجره کليک‌ راست کرده، گزينه مورد نظر را انتخاب کنيد.
  اين عمل در درازمدت و در خلال روز که بارها پنجره‌هاي مختلفي را مي‌بنديد موجب صرفه‌جويي در وقت شما مي‌شود. حالا پيشنهاد مي‌کنيم نرم‌افزار Moo0 WindowMenuPlus را هم بشناسيد! اين نرم‌افزار به‌ منظور افزايش امکانات کليک‌ راست ماوس روي نوار عنوان پنجره‌هاي ويندوز طراحي شده، به‌ طوري که با نصب آن علاوه بر امکانات پيشين مي‌توانيد کارهايي همچون تغيير ميزان شفافيت پنجره‌ها، تغيير اولويت اجراي نرم‌افزارها، آزادسازي ميزان حافظه استفاده نشده، کسب اطلاعات کامل از نرم‌افزار مربوط، جستجوي محل ذخيره‌سازي نرم‌افزارها در هارد ديسک، فعال‌سازي قابليت نمايش پنجره روي تمام پنجره‌هاي فعال (Keep on Top) و... را به انجام برسانيد.

چنانچه به استفاده از اين نرم‌افزار علاقه داريد مي‌توانيد نسخه کاملا رايگان آن را از نشاني زير دريافت کنيد:

http://clicklinks.ir/30705c


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ,



بازدید : 52
نویسنده : مولوی
سارقان را رديابي كنيد
دزدگير نامرئي
يکي از نگراني‌هاي داشتن لپ‌تاپ يا تلفن ‌همراه، نگراني از دزديده شدن يا گم کردن آنهاست. براي رفع اين نگراني نرم‌افزار منبع‌ باز رايگاني براي کاربران سراسر دنيا طراحي شده که به كاربر امکان مي‌دهد تلفن‌همراه يا لپ‌تاپ خود را هنگام مفقود شدن يا سرقت براحتي رديابي کند.

نرم‌افزار Prey با روش کار بسيار ساده شما را قادر مي‌سازد تا اطلاعات کاملي از جمله محل نگهداري لپ‌تاپ يا تلفن‌ همراه، تصويري از دسکتاپ رايانه و نرم‌افزارهاي فعال در روي آن، تصويري از شخص استفاده‌کننده از رايانه يا تلفن ‌همراه (در صورت مجهز بودن به دوربين) و... را در کوتاه‌ترين زمان به ‌دست آوريد.

همچنين به‌کمک اين نرم‌افزار مي‌توانيد در سريع‌ترين زمان ممکن و پيش از هرگونه سوء‌استفاده احتمالي از اطلاعات محرمانه خود، با ارسال يک سيگنال فعال‌سازي از طريق اينترنت يا پيامک، تمام اطلاعات محرمانه خود را پنهان و حتي آنها را حذف کنيد. همچنين مي‌توانيد رايانه را از راه دور قفل کنيد تا هيچ کاربري پيش از وارد کردن گذر واژه صحيح نتواند از آن استفاده کند.

به ‌روزرساني خودکار، اتصال خودکار به اينترنت براي ارسال اطلاعات به شما، تهيه عکس از صورت سارق در صورت مجهز بودن لپ‌تاپ يا تلفن‌ همراه به دوربين، نشان دادن پيغام روي صفحه نمايش لپ‌تاپ يا تلفن در صورت مفقود شدن لپ‌تاپ و درخواست کمک از يابنده و... از جمله امکاناتي است که توسط اين نرم‌افزار در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

روش کار نرم‌افزار

1 ـ ابتدا با مراجعه به سايت نرم‌افزار، يک نام کاربري و گذر واژه براي خود انتخاب کنيد و در سايت عضو شويد.

2 ـ نرم‌افزار Prey را دانلود و آن را روي لپ‌تاپ يا تلفن همراه خود نصب کنيد.

3 ـ در صورت مفقود شدن يا سرقت لپ‌تاپ يا تلفن‌همراه خود به سايت مربوط مراجعه کنيد و پس از ورود به محدوده کاربري خود رديابي را آغاز کرده و گزارش‌هاي مورد نياز را به ‌دست آوريد.

براي دانلود اين نرم‌افزار در نسخه‌هاي مختلف قابل اجرا در سيستم عامل‌هاي ويندوز، مکينتاش، لينوکس، اوبونتو و آندرويد مي‌توانيد به لينک زير مراجعه کنيد:

http://clicklinks.ir/30705a


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , موبایل , ,



افزونه هفته راه‌انداز فايرفاکس
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 49
نویسنده : مولوی

افزونه هفته
راه‌انداز فايرفاکس
افزونه Restartless براي کساني مناسب است که مدام افزونه نصب مي‌کنند و بايد مرورگر خود را از نو راه‌اندازي كنند، اما حوصله يافتن آيکن اجرايي آن را در سيستم ندارند.

اين افزونه يک مسيرFile/Restart ايجاد مي‌کند تا هر وقت نياز به راه‌اندازي مجدد پيدا کرديد، با آن فايرفاکس خود را ري‌استارت کنيد. براي نصب اين افزونه به نشانه زير برويد:

http://clicklinks.ir/30704a


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



تقويت وب‌سايت
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 46
نویسنده : مولوی

وبولوژي
تقويت وب‌سايت
همه طراحان و دارندگان وب‌سايت دوست دارند بدانند سايتشان در چه وضعيتي از سرعت، کيفيت و امنيت قرار دارد.

وب‌سايت Cloudflre همه اين پاسخ‌ها را يکجا ارائه مي‌کند و هر لحظه وضعيت وب‌سايت‌تان را چک كرده و پيشنهاد خود را مبني بر بهبود وب‌سايت ارائه مي‌کند. براي استفاده از سرويس Cloudflre به نشاني زير برويد:

http://www.cloudflare.com

جستجوي هوشمند

وب‌سايت Selectly، ويژگي منحصر بفردي دارد و آن هم جستجوي يکپارچه ميان چند سرويس است. مي‌توانيد با وارد کردن کلمه کليدي خود، از وضعيت آن در شبکه‌هاي اجتماعي، ويدئوها، اخبار و نتايج وب آگاه شويد. همچنين براي هر کلمه کليدي سيستم نظرسنجي وجود دارد، بنابراين مي‌توانيد نظر کساني را که در مورد آن کلمه جستجو مي‌کنند هم بدانيد. براي استفاده از اين وب‌سايت، نيازي به ثبت‌نام نيست و تنها مراجعه به نشاني زير کافي است:

http://www.select.ly


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , وبلاگ نویسان , ,



قطع همكاري دل و بلك‌بري
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 36
نویسنده : مولوی

قطع همكاري دل و بلك‌بري
شركت «دل» هزاران كارمند مقيم خود را در شركت كانادايي RIM به شركت جديدي منتقل خواهد كرد تا تلفن‌هاي همراه با مارك دل را بسازد.
 به‌گزارش رويترز، دل پنجشنبه گذشته اعلام كرد 25 هزار نفر از حدود 100هزار كارمند دل هم‌اكنون در بلك‌بري هستند. شركت دل براي اين‌كه كارمندانش از گوشي‌هاي بلك‌بري استفاده نكنند، به آنها گوشي Venue Pro كه مبتني بر ويندوزفون7 است، مي‌دهد. ديويد فرينك، سخنگوي دل اين خبر را در مصاحبه با وال‌استريت ژورنال تاييد كرد و گفت: اين تغيير بزودي آغاز مي‌شود اما تحول كامل زمانبر است. شركت ريم در مورد اين خبر بيانيه‌اي صادر نكرده است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد