شكست دانشگاه آزاد برابر برق كرمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شكست دانشگاه آزاد برابر برق كرمان
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
تيم دانشگاه آزاد چهارشنبه شب در هفته هفتم ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران مقابل تيم برق كرمان تن به شكست داد. به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه در خانه واليبال تهران برگزار شد، تيم دانشگاه آزاد با نتيجه سه بر يك مقابل حريف خود شكست خورد.

تيم دانشگاه آزاد تنها گيم اول را با نتيجه 31 بر 29 از آن خود كرد و گيم هاي دوم، سوم و چهارم را با امتيازات 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 23 به برق كرمان واگذار كرد.

در ديگر ديدارها، تيم ابومسلم مشهد با نتيجه 3 بر 2 از سد پرسپوليس تهران گذشت، آلومينيوم المهدي بندرعباس با نتيجه سه بر يك مغلوب جواهري گنبد شد و باريج اسانس كاشان در سه گيم متوالي مقابل بانك كشاورزي به پيروزي رسيد.


www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: