آموزش اصلاح الگوي مصرف به كودكان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش اصلاح الگوي مصرف به كودكان
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
مجموعه تلويزيوني امروز فردا به كارگرداني حسين قناعت و تهيه‌كنندگي داوود قچاق براي شبكه 2 مراحل تصويربرداري را پشت سر مي‌گذارد.

اين سريال با مضمون كودك، داستان زندگي پسر خردسالي را به تصوير مي‌كشد كه در ارتباط با مسائل و مشكلاتي كه خانواده‌اش با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند، انشايي را به نگارش در مي‌آورد كه با اين متن ماجراهايي جديد در زندگي او آغاز مي‌شود.

سريال امروز فردا‌ 10 روز پيش كليد خورده است و اين روزها تصويربرداري‌اش در لوكيشن يك آپارتمان ادامه دارد.

داوود قچاق در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم ضمن اعلام اين خبر گفت: امروز فردا در ژانر كودك و نوجوان توليد مي‌شود و قهرمان اصلي آن، نوجواني است كه در خانه و مدرسه مشكلاتي برايش به وجود مي‌آيد.

او ادامه داد: از آنجا كه كارهاي مربوط به كودكان و نوجوانان بايد با دقت و وسواس بيشتري توليد شوند، سعي مي‌كنيم براي ساخت اين مجموعه وقت بيشتري بگذاريم و عجله نكنيم. بنابراين احتمالا اين سريال در تابستان سال1390 روانه آنتن شبكه 2 سيما مي‌شود.

به گفته اين تهيه‌كننده، اين سريال ترويج اصلاح الگوي مصرف را در دستور كارش قرار داده است.

قچاق در اين رابطه مي‌گويد:‌ ما مضرات اسراف را به بچه‌ها گوشزد مي‌كنيم. البته نه اين طوري كه يك نفر به صورت تحكم به بچه‌ها دستور بدهد شير آب را ببند يا لامپ اضافه را خاموش كن. همه چيز در قالب داستان روايت مي‌شود.

قچاق علاقه زيادي به ساخت آثار نمايشي در حوزه كودكان و نوجوانان دارد. او تهيه تله‌فيلم‌هايي چون فقط بيست، آژانس دوچرخه و معلم كوچولو را براي كودكان در كارنامه دارد.

كودكان كارهاي نمايشي بيشتري مي خواهند

قچاق معتقد است بايد كارهاي داستاني بيشتري براي كودكان ساخته شود، چون در حال حاضر نسبت اين‌گونه سريال‌ها و تله‌فيلم‌ها به كل كارهاي توليد شده درصد ناچيزي است.

او مي‌گويد:‌ پدر و مادر بايد بچه‌هايشان را به گونه‌اي تربيت كنند كه آنها الگوي جامعه و معرف شخصيت خانواده‌ها باشند. در سريال ما، پدر و مادر هيچ گاه به بچه «تو» نمي‌گويند؛ يعني با فرزندشان با ادب و احترام برخورد مي‌كنند.

محمدجواد جعفرپور، بازيگر كودك اين سريال است كه تاكنون حدود 20 فيلم و سريال بازي كرده است. او در جشنواره فيلم كودك و نوجوان همدان در سال‌هاي 88 و 89 به عنوان بهترين بازيگر انتخاب شد و پروانه زرين اين جشنواره را دريافت كرد. رضا فياضي و فاطمه گودرزي نقش پدر و مادر اين فرزند را بازي مي‌كنند.

به گفته قچاق، تمام اتفاقات اين سريال در يك آپارتمان مي‌گذرد. او مي‌گويد: كار ما تك لوكيشن است. در اين آپارتمان زندگي جريان دارد. برادر و خواهر ياور هم هستند و از پدر و مادرشان تبعيت مي‌كنند. اما گاهي وقت‌ها مسائلي پيش مي‌آيد كه آرامش خانواده به هم مي‌خورد.

مجموعه تلويزيوني امروز فردا در 60 قسمت 25 دقيقه‌اي مقابل دوربين مرتضي قيدي مي‌رود.

فيلمنامه اين مجموعه را احمدعلي حامد نوشته و در آن فاطمه گودرزي، رضا فياضي، احمد علامه‌دهر، پويا گنجي، محمد جواد جعفرپور و دريا مرادي‌دشت بازي مي‌كنند.

ديگر عوامل اين مجموعه عبارتند از: سامان شهامت (صدابردار)، آزاده قچاق (دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز)، بنيامين قچاق (تدوين)، مرتضي خراساني (مدير توليد)، رامين پروين (طراح صحنه و لباس)، آرش سلطاني (عكاس) و سجاد محمودي (مدير تداركات).

احسان رحيم‌زاده 
گروه راديو و تلويزيون



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: