پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 56
نویسنده : مولوی

چندين ماه از ارائه مترجم گوگل مي‌گذرد. گوگل که درست در زمان انتخابات ايران سرويس مترجم فارسي خود را در حالت آلفا فعال کرد (درست همان زمان که فيس‌بوک نسخه فارسي ارائه داد!) بعد از گذشتن چندين ماه از حالت بتا در آماده و به نوعي در مرحله پاياني کار قرار دارد.

مترجم گوگل

مترجم گوگل قرار نيست مانند انسان متن ها را براي شما ترجمه کند. مترجم گوگل فعلا نمي تواند معناگرايانه ترجمه کند حتي خيلي از عبارات را خنده دار و اشتباه ترجمه مي کند ولي قدرت باور نکردني در ترجمه به چندين زبان مختلف دارد.

مهم ترين ويژگي آن ترجمه از فارسي به چندين زبان مختلف از جمله فرانسوي، اسپانيايي، چيني و... و همين طور از اين زبان ها به فارسي است.

 چطور از مترجم گوگل استفاده کنیم؟؟

وارد مترجم گوگل شويد. فرض کنيد مي خواهيم عبارتي را از فارسي به انگليسي ترجمه کنيم. در قسمت Translate from گزينه Persian و در قسمت Translate into گزينه English را انتخاب کنيد.  در باکس اصلي صفحه عبارت مورد نظر خود را بنويسيد. از ويژگي هاي مترجم گوگل ترجمه ريل تايم است. يعني شما همان هنگامي که تايپ مي کنيد نتيجه ترجمه را هم مي توانيد ببينيد.


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: مترجم گوگل , مترجم گوگل , مترجم گوگل , ,



بازدید : 49
نویسنده : مولوی

برای نصب ورد پرس شما به سرور لینوکس (ترجیحا آپاچی نسخه +۲ ) با پشتیبانی PHP و بانک MYSQL نیاز دارید.
۱) آخرین نسخه وردپرس را از سایت وردپرس .org دانلود کنید و بعد از بازکردن فایل zip ، تمام فایل های داخل آن را به روی ریشه سرور خود منتقل کنید.


۲) حالا وارد پنل سرور سایت خود شوید و یک بانک MySQL مثلا بنام mybank و یک username و password برای بانک خود بسازید و یوزر ساخته شده را به بانک خود وصل کنید.
(توجه کنید که در کنترل پنل سرور هایی که از Cpanel استفاده میکنند وقتی شما نام کاربری تان برای ورود به پنل مثلا macromediaX باشد و نام بانک خود را mybank گذارید در نهایت نام بانک شما بصورت macromediax_mybank میشود . همچنین نام کاربری شما نیز macromediax_username میشود.)

 
۳) وارد ریشه سایت خود شوید و فایل wp-config-sample.php را به wp-config.php تغییر نام دهید. حال این فایل را بازکنید تا کمی تغییرش دهیم. در ۴ خط آغازین این فایل آدرس بانک mySQL شما قرار می گیرد .
خطوط مذکور در این فایل در ابتدا بصورت زیر است :
defineDB_NAME, wordpress) // The name of the database
defineDB_USER,username) // Your MySQL username
define(DB_PASSWORD password) // ...and password
defineDB_HOSTlocalhost)// ۹۹% chance you ...


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: وردپرس , نصب , دامنه , وردپرس , نصب , دامنه , وردپرس , نصب , دامنه , وردپرس , نصب , دامنه , ,



بازدید : 46
نویسنده : مولوی

چرا نباید وب سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید ؟

 قبل از پاسخ به این سوال ، باید فرق بین موتور جستجو و دایرکتوری را بدانیم . در ادامه توضیح اجمالی در این مورد داده می شود . مهم ترین تفاوت بین موتور جستجو و دایرکتوری نحوه ورود وب سایت ها به فهرست آنها است. مردم سایت های خود را در دایرکتوری ها قرار می دهند که این دایرکتوری ها توسط شخص (نه با ماشین ) بررسی می شوند.چرا نباید وب سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید؟ قبل از پاسخ به این سوال ، باید فرق بین موتور جستجو و دایرکتوری را بدانیم . در ادامه توضیح اجمالی در این مورد داده می شود . مهم ترین تفاوت بین موتور جستجو و دایرکتوری نحوه ورود وب سایت ها به فهرست آنها است. مردم سایت های خود را در دایرکتوری ها قرار می دهند که این دایرکتوری ها توسط شخص (نه با ماشین ) بررسی می شوند . می توانید دایرکتوری ها را یک مجموعه ای از سایت های اینترنتی در نظر بگیرید که بر اساس موضوع منظم شده اند . موتورهای جستجو با ارسال سیستمی به نام عنکبوت متون موجود در وب سایت را به دست می آورند و یک برنامه دیگر که فهرست کننده (Indexer) نامیده می شود، این متون را خوانده و بر اساس لغات موجود در آنها فهرست سازی می کند. حال بپردازیم به اینکه چرا نباید وب سایت خود را در موتورهای جستجو قرار دهیم .

 

بیش از ۹۰ درصد ترافیک توسط موتورهای جستجو از سه موتور جستجوی مهم Google و Yahoo و MSN تامین می شوند . تبلیغات زیادی در اینترنت شبیه به این جمله می توانید ببینید . سایت شما را در ۲XX... موتور جستجو معرفی می کنیم درج سایت شما درهزارها موتورجستجو به شما هیچ کمکی نخواهد کرد و ارزشی ندارد. همان طور که تبلیغ در هنگام خواب وزن خود را کم کنید را باور نمی کنید مطلب فوق را نیز قبول نکنید. این سه موتور جستجو نتایج خیلی از موتور جستجو های دیگر را نیز تامین می کند و اگر سایت شما در این سه موتور قرار گیرد در بسیاری از موتورهای جستجوی دیگر هم خواهد آمد. برای مثال موتور مشهور آلتاویستا (Altavista) نتایج یاهو (yahoo ) را نشان می دهد . به دلیل الگوریتم های مختلف رتبه بندی سایت شما توسط این دو موتور متفاوت خواهد بود ولی فهرست دقیقاً یکی است . اگر سایت شما جدید است و در یا هو قرار گرفته است ولی در آلتاویستا قابل مشاهده نیست نگران نباشید و نیاز به انجام هیچ اقدامی نیست . آلتاویستا نیز بعد از اینکه فهرست آن از یاهو به روز شد سایت شما را نشان خواهد داد. AOL و Netscape از فهرست گوگل استفاده می کنند آنها در مجموع از DMOZ نیز لیست می شوند .

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: چرا نباید وب سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید ؟ ,



بازدید : 45
نویسنده : مولوی

به تازگی ایمیل هایی توسط هکر ها برای بعضی از وبلاگ نویسان فرستاده میشود و از آنها میخواهد تا به یک صفحه تقلبی بروند و به دلایل مختلف مانند  upgrade کردن وبلاگشان و یا دریافت امکانات جدید ، نام کاربری و پسوردشان را وارد کنند . فارغ از اینکه صفحه مورد نظر، یک صفحه تقلبی است که فقط شبیه سرویس دهنده وبلاگشان درست شده است و در حال جمع آوردی اطلاعات خصوصی کاربران است .

 

 

 

نکات امنیتی برای جلوگیری از هک شدن وبلاگتان :

 

1-      هیچ سرویس دهنده وبلاگی به غیر از صفحه ورودی سایت خودش ، از شما پسورد درخواست نمی کند . پس همیشه قبل از اینکه پسوردتان را وارد کنید آدرس بالای internet Explorer خود را نگاه کنید که حتما آدرس سایت وبلاگتان باشد.

 

2-      سرویس دهنده های وبلاگی به هیچ عنوان نیازی به پسورد شما ندارند. بنابراین در هیچ ایمیل و صفحه ای خارج از سایت سرویس دهنده ، پسورد خود را وارد نکنید.


:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: هکر , وبلاگ , هکر , وبلاگ , هکر , وبلاگ , هکر , وبلاگ , هکر , وبلاگ , ,



بازدید : 55
نویسنده : مولوی

در اين مقاله قصد داريم چند ابزار جالب و مفيد وبلاگي را به شما معرفي کنيم. اولين ابزاري که به معرفي آن مي‌پردازيم MyBlogLog است که در این آدرس قابل دسترسي است. شما به کمک اين ابزار مي‌توانيد تعداد کليک بر روي لينک‌هاي داخل وبلاگ‌تان را مشاهده کنيد. خيلي راحت و آسان. اصلا نيازي به دانستن زبان‌هاي برنامه‌نويسي پيچيده نيست. کافي است که به سايت mybloglog.com رفته و در ابتدا يک اشتراک جديد براي خودتان بسازيد. ايجاد اشتراک جديد و استفاده از خدمات اين سايت رايگان است ( البته اين سايت اشتراک پولي نيز دارد و شما با پرداخت مبلغي مي‌توانيد از خدمات MyBlogLog Pro استفاده کنيد. ) پس از ثبت‌نام، به وسيله آدرس‌ايميل و پسورد، وارد اشتراک خود شويد. سپس کدي را که سايت در اختيار شما مي‌گذارد، در قالب وبلاگ خود قرار دهيد و وبلاگ را بازسازي کنيد. کار تمام است! به همين راحتي. پس از اين، هر زمان که وارد اشتراک خود شويد، تعداد کليک بر روي لينک‌هاي موجود در وبلاگ خود را، به تفکيک روز مشاهده خواهيد کرد. ( به اين معني که مثلا در روز سه‌شنبه تعداد کليک بر روي هر يک از لينک‌هاي وبلاگ شما چند عدد است، در روز دوشنبه چطور و به همين صورت ) با استفاده از اين سيستم، پس از مدتي متوجه خواهيد شد که مخاطبان و بازديد‌کنندگان سايت يا وبلاگ شما بيشتر به چه لينک‌هايي علاقه دارند و يا چه لينک‌هايي زياد مورد استقبال قرار نمي‌گيرد.


ابزار بعدي که به معرفي آن خواهيم پرداخت ابزاري براي نشان دادن PageRank وبلاگ شما مي‌باشد. احتمالا تا کنون نام PageRank به گوشتان خورده است. PageRank به زبان ساده، امتيازي است که موتور جستجوي قوي گوگل به سايت‌ها مي‌دهد. يعني گوگل بر اساس معيار‌هاي خاص خودش ( مانند تعداد لينک‌هايي که سايت‌هاي ديگر به آن سايت داده‌اند و ... ) امتيازي بين 1 تا 10 به سايت‌ها، وبلاگ‌ها و به طور کلي تمام صفحات موجود در اينترنت مي‌دهد. دست يافتن به پيج‌رنک ده براي يک سايت معمولي بسيار بسيار دشوار و تقريبا غيرممکن مي‌باشد. ( تنها سايت‌هايي همانند خود گوگل، ياهو و سايت‌هايي از اين دست، داراي پيج‌رنک ده مي‌باشند! ) داشتن پيج‌رنک 5 براي يک وبلاگ فارسي، بسيار مناسب است و چنانچه وبلاگي فارسي، داراي پيج‌رنک 6 باشد، داراي موقعيتي بسيار عالي از ديد گوگل مي‌باشد. در ضمن بايد اشاره کرد که ارتقا از پيج‌رنک 6 به 7 بسيار مشکل‌تر از، ارتقا از پيج‌رنک 5 به 6 مي‌باشد. ( و به همين صورت براي ارتقا به پيج‌رنک‌هاي بالاتر ) هم‌اکنون تا حدي با مفوم PageRank آشنا شده‌ايد. حال براي اينکه بتوانيد پيج‌رنکي را که گوگل به وبلاگ شما اختصاص مي‌دهد، به صورت خودکار در وبلاگتان به نمايش درآوريد،


ب


:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی , معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی , معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی , ,



کمی هم در مورد قالب وبلاگ ها
نوشته شده در 7 مهر 1389
بازدید : 50
نویسنده : مولوی

در این هفته قصد داریم کمی در خصوص قالب یا Template وبلاگ ها با شما صحبت کنیم. در هنگام انتخاب یک قالب برای وبلاگ تان یا طراحی یک قالب اختصاصی برای خودتان، باید دقت کافی به خرج دهید و تا می توانید استاندارد های طراحی وب را رعایت کنید.  

اگر دیده باشید، برخی از وبلاگ ها فقط در مرورگر اینترنت اکسپلورر به درستی دیده می شوند، حال اگر همان وبلاگ ها را با مرورگرهای دیگری مانند Mozilla Firefox ببینید، صفحه ای بههم ریخته و نامرتب را مشاهده خواهید کرد، صفحه ای که تقریباً هیچ کدام از قسمت ها در جای اصلی خود قرار ندارند. این بدان علت است که طراح قالب آن وبلاگ، هنگام طراحی، آن را فقط برای مرورگر اینترنت اکسپلورر آماده کرده است. به عبارت دیگر استانداردهای طراحی وب را به درستی رعایت نکرده است. چرا که اگر این استاندارد ها رعایت شوند، وبلاگ شما در هر مرورگر استانداردی به درستی نمایش داده می شود. درست است که اکثر بازدید کنندگان از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند، ولی یک طراح حرفه ای همیشه به فکر درصدی از بازدیدکنندگان که از مرورگرهای متفرقه استفاده می کنند، نیز هست. ضمناً باید توجه داشت که استفاده از مرورگر Firefox در میان کاربران از رشد مناسبی برخوردار است. پس سعی کنید این دسته از بازدیدکنندگان را نیز از قالب وبلاگ خود راضی نگه دارید شما با مراجعه به آدرس http://validator.w۳.org و وارد کردن آدرس وبلاگ خود، می توانید مشاهده کنید که قالب وبلاگ شما تا چه حد با استاندارد های طراحی وب، برابری می کند.
 


:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: کمی هم در مورد قالب وبلاگ ها ,



زیر ساخت اینترنت
نوشته شده در 7 مهر 1389
بازدید : 42
نویسنده : مولوی

زیر ساخت اینترنت
اینترنت از مجموعه ای شبکه کامپیوتری ( بزرگ ، کوچک ) تشکیل شده است . شبکه های فوق با روش های متفاوتی بیکدیگر متصل و موجودیت واحدی با نام "اینترنت " را بوجود آورده اند. نام در نظر گرفته شده برای شبکه فوق از ترکیب واژه های " Interconnected" و " Network" انتخاب شده است . ( شبکه های بهم مرتبط )اینترنت فعالیت اولیه خود را از سال ۱۹۶۹ و با چهار دستگاه کامپیوتر میزبان (host) آغاز و پس از رشد باورنکردنی خود ، تعداد کامپیوترهای میزبان در شبکه به بیش از ده ها میلیون دستگاه رسیده است . اینترنت به هیچ سازمان و یا موسسه خاصی در جهان تعلق ندارد. عدم تعلق اینترنت به یک سازمان ویا موسسه بمنزله عدم وجود سازمانها و انجمن های مربوطه برای استانداردسازی نیست .یکی از این نوع انجمن ها، "انجمن اینترنت " است که در سال ۱۹۹۲ با هدف تبین سیاست ها و پروتکل های مورد نظر جهت اتصال به شبکه تاسیس شده است.
سلسله مراتب شبکه های کامپیوتری
هر کامپیوتری که به شبکه اینترنت متصل می گردد ، بخشی از شبکه تلقی می گردد. مثلا" می توان با استفاده از تلفن ( منزل ) به یک مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) متصل و از اینترنت استفاده کرد. در چنین حالتی کامپیوتر مورد نظر بعنوان بخشی از شبکه بزرگ اینترنت محسوب خواهد شد. .برخی از کاربران در ادارات خود و با استفاده از بستر ایجاد شده ، به اینترنت متصل می گردند. در مدل فوق ، کاربران در ابتدا از شبکه محلی نصب شده در سازمان استفاده می نمایند. شبکه فوق با استفاده از خطوط مخابراتی خاص و یا سایر امکانات مربوطه به یک مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنت متصل شده است . مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنت نیز ممکن است به یک شبکه بزرگتر متصل شده باشد. اینترنت ، شبکه ای است که از شبکه های بیشماری تشکیل شده است ( شبکه ای از سایر شبکه ها )
اکثر شرکت های مخابراتی بزرگ دارای ستون فقرات اختصاصی برای ارتباط ناحیه های متفاوت می باشند. در هر ناحیه ، شرکت مخابراتی دارای یک " نقطه حضور " (POP : Point of Presence) است . POP ، مکانی است که کاربران محلی با استفاده از آن به شبکه شرکت مخابراتی متصل می گردند. ( بمنظور ارتباط با شبکه از خطوط تلفن معمولی و یا خطوط اختصاصی استفاده می گردد).در مدل فوق ، چندین شبکه سطح بالا وجود داشته که توسط " نقاط دستیابی شبکه " (NAP :Network Access Points) به یکدیگر مرتبط می گردند. فرض کنید ، شرکت A یک مرکزارائه دهنده خدمات اینترنت بزرگ باشد . در هر شهرستان اصلی ، شرکت A دارای یک POP است . هر یک از POP ها دارای امکانات گسترده ای بمنظور تماس کاربران محلی می باشند .شرکت A بمنظور اتصال POP ها بیکدیگر و شرکت، از خطوط اختصاصی فیبر نوری استفاده می نماید. .فرض کنید شرکت B ، یک مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنت همکار باشد.شرکت B ، ساختمانهای بزرگی را در شهرهای اصلی ایجاد و ماشین های سرویس دهنده اینترنت را در آنها مستقر نموده است . شرکت B از خطوط اختصاصی فیبر نوری برای ارتباط ساختمانهای استفاده می نماید. در مدل فوق ، تمام مشترکین شرکت A قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر خواهند بود. وضعیت مشترکین شرکت B نیز مشابه مشترکین شرکت A است . آنها نیز قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر خواهند بود. در چنین حالتی امکان برقراری ارتباط بین مشترکین شرکت A و مشترکین شرکت B وجود ندارد. بدین منظور شرکت های A و B تصمیم می گیرند از طریق NAP در شهرهای متفاوت بیکدیگر متصل گردند. ترافیک موجود بین دو شرکت از طریق شبکه های داخلی و NAP انجام خواهد شد. در اینترنت ، هزاران مرکز ارائه دهنده سرویس اینترنت بزرگ از طریق NAP در شهرهای متفاوت بیکدیگر متصل می گردند. در نقاط فوق (NAP) روزانه میلیاردها بایت اطلاعات جابجا می گردد. اینترنت ، مجموعه ای از شبکه های بسیار بزرگ بوده که تمام آنها از طریق NAP بیکدیگر مرتبط می گردند. در چنین حالتی هر کامپیوتر موجود در اینترنت قادر به ارتباط با سایر کامپیوترهای موجود در شبکه خواهد بود.تمام شبکه های کامپیوتری از طریق NAP ، ستون فقرات ایجاد شده و روتر قادر به ارتباط بایکدیگر خواهند بود. پیام ارسالی توسط یک کاربر اینترنت از چندین شبکه متفاوت عبور تا به کامپیوتر مورد نظر برسد. فرآیند فوق در کمتر از یک ثانیه انجام خواهد شد. روتر، مسیریک بسته اطلاعاتی ارسالی توسط یک کامپیوتر برای کامپیوتر دیگر را تعیین می کند. روترها کامپیوترهای خاصی می باشند که پیام های ارسال شده توسط کاربران اینترنت با وجود هزاران مسیر موجود را مسیریابی و در اختیار دریافت کنندگان مربوطه قرار خواهد داد. روتر دو کار اساسی را در شبکه انجام می دهد :ایجاد اطمینان در رابطه با عدم ارسال اطلاعات به مکانهائی که به آنها نیاز نمی باشد.
اطمینان از ارسال صجیح اطلاعات به مقصد مورد نظر
روترها بمنظور انجام عملیات فوق ، می بایست دو شبکه مجزا را بیکدیگر متصل نمایند. روتر باعث ارسال اطلاعات یک شبکه به شبکه دیگر ، حفاظت شبکه ها از یکدیگر و پیشگیری از ترافیک می گردد. با توجه به اینکه اینترنت از هزاران شبکه کوچکتر تشکیل شده است ، استفاده از روتر یک ضرورت است . در سال ۱۹۸۷ موسسه NSF ، اولین شبکه با ستون فقرات پر سرعت را ایجاد کرد. شبکه فوق NSFNET نامیده شد. در این شبکه از یک خط اختصاصی T۱ استفاده و ۱۷۰ شبکه کوچکتر بیکدیگر متصل می گردیدند. سرعت شبکه فوق ۱.۵۴۴ مگابیت در ثانیه بود. در ادامه شرکت های IBM ، MCI و Merit ، شبکه فوق را توسعه و ستون فقرات آن را به T۳ تبدیل کردند( ۴۵ مگابیت در ثانیه ) . برای ستون فقرات شبکه از خطوط فیبرنوری (fiber optic trunk) استفاده گردید.هر trunk از چندین کابل فیبرر نوری تشکیل می گردد( بمنظور افزایش ظرفیت) .
پروتکل اینترنت
هر ماشین موجود در اینترنت دارای یک شماره شناسائی منحصر بفرد است. این شماره شناسائی ، آدرس IP)Internet Protocol) نامیده می گردد. پروتکل فوق مشابه یک زبان ارتباطی مشترک برای گفتگوی کامپیوترهای موجود در اینترنت است . پروتکل ، به مجموعه قوانینی اطلاق می گردد که با استناد به آن گفتگو و تبادل اطلاعاتی بین دو کامپیوتر میسر خواهد شد. IP دارای فرمتی بصورت :۲۱۱.۲۷.۶۵.۱۳۸ است . بخاطر سپردن آدرس های IP بمنظور دستیابی به کامپیوتر مورد نطر، مشکل است . بدین منظور هر کامپیوتر دارای نام انحصاری خود شده و از طریق سیستمی دیگر ، آدرس IP به نام درنظر گرفته شده برای کامپیوتر ، نسبت داده می شود. در آغاز شکل گیری اینترنت ، تعداد کامپیوترهای موجود در شبکه بسیار کم بود و هر کاربر که قصد استفاده از شبکه را داشت ، پس از اتصال به شبکه از آدرس IP کامپیوتر مورد نظر برای برقراری ارتباط استفاده می کرد. روش فوق مادامیکه تعداد کامپیوترهای میزبان کم بودند، مفید واقع گردید ولی همزمان با افزایش تعداد کامپیوترهای میزبان در شبکه اینترنت ، کارآئی روش فوق بشدت افت و غیرقابل استفاده گردید.


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: زیر ساخت اینترنت , اینترنت , زیر ساخت اینترنت , اینترنت , زیر ساخت اینترنت , اینترنت , زیر ساخت اینترنت , اینترنت , زیر ساخت اینترنت , اینترنت , زیر ساخت اینترنت , اینترنت , زیر ساخت اینترنت , اینترنت , ,



من لينوكسم!
نوشته شده در 7 مهر 1389
بازدید : 33
نویسنده : مولوی
من لينوكسم!
اگر شما هم طي چند ماه گذشته، از كمپين‌هاي عظيم تبليغاتي‌اي كه شركت‌هاي بزرگ توليدكننده سيستم عامل، مايكروسافت و اپل باخبر باشيد، حتما مي‌دانيد كه اين دو با هزينه‌هاي هنگفت سعي در جلب توجه مشتريان به‌سوي خود دارند.

بنياد لينوكس نيز با اعلام فراخواني، درخواست ويدئويي تبليغاتي براي سيستم عامل لينوكس كرده‌است. اين اقدام بر عليه شعارهاي تبليغاتي اپل، (من مك‌ام!) و مايكروسافت و جري ساينفيلد انجام شده است. ‌




اینم شروع طوفانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوشته شده در 12 دی 1385
بازدید : 77
نویسنده : مولوی

اینم شروع طوفانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




کلیک روی تبلیغات
نوشته شده در 29 مهر 1385
بازدید : 111
نویسنده : مولوی

بازدیدکننده ی گرام این وبلاگ برای افزایش آگاهی شما درست شده است.لذا از شماتقاضا دارم برای حمایت از ما بر روی تبلیغات کلیک کنید.در ضمن اگه یه نظر واسه ما بذارین روح ما رو شاد کردین!


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , لینوکس , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ترفندستان , آموزش های کاربردی , سیستم عامل , خواندنی های روز , فن آوریهای نو , ,



بازدید : 40
نویسنده : مولوی

موضوع: اطلاعات خودرو

تاریخ برگزاری: ۱۱ دی الي ۲۵ دی ۱۳۸۹

برگزار كننده: شركت رهنما کامیابان نخستین (بییپ)

تعداد سوالات: ۲۰ سوال

جوایز قرعه کشی ( امتیاز بیشتر = شانس بیشتر ) :

• یک دستگاه خودرو ی پراید + 3000 لیتر بنزین رایگان می باشد
•۵ عدد LCD Panasonic)۳۲ inch) هر کدام به ارزش ۷,۵۰۰,۰۰۰ ريال
•۵عدد سینما خانواده پاناسونیک هر کدام به ارزش ۴,۱۰۰,۰۰۰ريال
•۱۵عدد Dvd player هر کدام به ارزش ۸۰۰،۰۰۰ريال
•۱۰۰۰ دقیقه مکالمه + ۱۰۰۰ SMS رایگان برای ۱۰ نفر
•۱۰۰ بسته GPRS ۱۵ مگابایتی


نکته: در پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره ۸۲۸۲ ، می‌توانید از وضعیت خود در مسابقه مطلع شوید.


اعلام برندگان: قرعه کشی مسابقه معمولاً ۴۸ ساعت پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می گیرد:
· شرکت کنندگان مسابقه، ۴۸ ساعت پس از پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک می توانند از وضعیت خود در مسابقه مطلع شوند.
· همچنین اطلاع‌رسانی به برندگان از طریق تماس تلفنی صورت می‌پذیرد.


طریقه ثبت نام:
ارسال کد T 9006020
به شماره 8282

(tفاصله9006020)

سوال اول:
ریو مال کدوم کارخانست
جواب: سایپا

دوم:
ظرفیت باک سمند چند است
جواب : 66 لیتر

سوم:
حجم موتور مزدا3 چقدر است
1999 سی سی

چهارم:
206 تیپ 3 چند سیلندر است
4 سیلندر

پنجم:
داتسون به ژاپنی به چه معناست ؟
خورشید تابان

ششم:
ظرفیت باک ماکسیما چند است؟
70 لیتر است

به تدریج سوالات برای شرکت کنندگان ارسال میشه و این تاپیک رو با هم تکمیل میکنیم


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , لینوکس , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ترفندستان , آموزش های کاربردی , طراحی , ترفند یاهو , ترفند گوگل , بازی , شبکه , پرسش----پاسخ , فناوري ديجيتال , وب , سیستم عامل , خواندنی های روز , فن آوریهای نو , موبایل , درسی! , کنکور , اخبار رایانه , ,
:: برچسب‌ها: تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گازتخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , ت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز , ایرانسل , مسابقه , تخت گاز , مسابقه , تخت گاز ,



اجراي طرح مطالعاتي ايجاد سايت موزه سيلك
نوشته شده در دو شنبه 12 دی 1384
بازدید : 35
نویسنده : مولوی

سرپرست پايگاه ميراث فرهنگي سيلك از تهيه طرح مطالعاتي ايجاد سايت ـ موزه و حريم منظري محوطه تاريخي سيلك خبر داد.

مجيد نوري در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: اين طرح مطالعاتي با همكاري دانشكده محيط زيست دانشگاه تهران به‌عنوان مشاور انجام مي‌شود و اطلاعات آن از طريق داده‌هاي ماهواره‌اي به‌دست مي‌آيد.

او داده‌هاي اين طرح را شامل حريم‌گذاري تپه‌هاي سيلك كه حريم منظري و حريم فرهنگي را دربرمي‌گيرد، دانست و بيان كرد: داده‌ها به‌دست آمده‌اند و كارشناسان در حال تجزيه و تحليل آنها براي مراحل اجرايي هستند.

وي ايجاد سايت ـ موزه پس از رسيدن به نتيجه كلي از اين طرح را جزو اولويت‌هاي اين محوطه ارزيابي كرد و گفت: با ايجاد سايت ـ موزه، اين محيط قابليت بازديد مردم، بخصوص پژوهشگران، دانشجويان و باستان‌شناسان را خواهد داشت.

نوري با اشاره به اين‌كه كاوش باستان‌شناسي در بخشي از تپه شمالي سيلك از بهار 1390 آغاز مي‌شود، اظهار كرد: با تجزيه و تجليل اطلاعات ماهواره‌اي و درآمدن محوطه از حالت سيستماتيك، كاوش باستان‌شناسي سيلك آغاز مي‌شود.

وي مرمت سازه‌هاي موجود در ترانشه‌ها و سازه‌هاي حفاري‌شده در تپه سيلك را از ديگر اقدامات در حال انجام دانست و افزود: با هدف مرمت سازه‌ها به‌دليل نزديك بودن فصل بارندگي، قرار است اعتباري در نظر گرفته شود.

سرپرست پايگاه ميراث فرهنگي سيلك مرمت و سامان‌دهي محوطه و ايجاد تأسيسات گردشگري را مانند نمازخانه و سرويس بهداشتي با تأييد اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان اصفهان از ديگر اقدامات اين پايگاه اعلام و بيان كرد: با تخصيص بودجه در اسرع وقت، بحث تأسيسات زيربنايي و اقدامات براي معرفي اين محوطه تاريخي انجام مي‌شود. بيش‌تر اين تأسيسات به‌صورت پيش‌ساخته با كانكس در محوطه‌ مستقر مي‌شود.

نوري درباره تملك زمين‌هاي اطراف محوطه سيلك گفت: هنوز بحث آزاد‌سازي و تملك زمين‌ها و عرصه و حرايم سيلك انجام نشده و كارگروهي براي اين بحث ايجاد شده است. اين پروژه‌ با هماهنگي ميراث فرهنگي، فرمانداري و ارگان‌هاي ديگر در شهرستان انجام مي‌شود. اين ارگان‌ها بايد زمين‌هايي را مشخص كنند تا بتوان آنها را با زمين‌هاي اطراف محوطه تعويض كرد.

او آزاد‌سازي حرايم و عرصه‌هاي سيلك را جزو مصوبات يكي از سفرهاي رئيس‌جمهور به استان اصفهان دانست و اضافه كرد: اگر زمين معوض از سوي شهرداري، فرمانداري و سازمان مسكن كاشان به اداره ميراث فرهنگي و گردشگري اين شهرستان معرفي شود، بحث تملك زمين‌ها و عرصه و حريم سيلك نيز انجام مي‌شود.




بازدید : 51
نویسنده : مولوی

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , نرم افزار , اینترنت , لینوکس , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ترفندستان , آموزش های کاربردی , طراحی , ترفند یاهو , ترفند گوگل , بازی , شبکه , پرسش----پاسخ , فناوري ديجيتال , وب , سیستم عامل , خواندنی های روز , فن آوریهای نو , موبایل , درسی! , کنکور , اخبار رایانه , ,
:: برچسب‌ها: قلب یخی , قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!! , قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!! , قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود قلب یخی 13 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ادامه مطلب دانلود کنید!!!!!!!!!!!!13 , 13 , قلب یخی13 , 13 ,



قلب یخی 12 رسید؟
نوشته شده در 9 دی 1384
بازدید : 50
نویسنده : مولوی

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

قلب یخی 12 به صورت دزدی در بازار پخش شد!!!!!!!!!!!دانلود

دانلود کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:: برچسب‌ها: قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , قلب یخی12 , دزدی , 12 , قلب یخی , ,



بخند ای ایرانی!با شکستن فرهنگ ها
نوشته شده در 27 آبان 1384
بازدید : 46
نویسنده : مولوی

 


یه روز یه ترک

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.. ؛

خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛

یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد

جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد،

فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو

برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت آزاد زندگی کنیم.


یه روز یه رشتیه

اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛

برای مهار کردن گاو وحشی قدرت زور تلاش کرد،

برای اینکه ....

 

 

ممنون از انتخابت

خواهشا بی نظر این وب را ترک نکن

باعضویتدر سایت خودتون مطلب در وب بگذارید

هر روز به ما سر بزنید و شاهد بهترین مطالب باشید

با عضویت در خبرنامه زیباترین مطالب را در ایملتان داشته باشید

خواهشا به هر پست سر میزنید امتیاز دهی کنید به صورت پایین هر پست




صفحه قبل 1 ... 134 135 136 137 138 ... 139 صفحه بعد