هوار به استقلال لطمه زد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هوار به استقلال لطمه زد
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 31
نویسنده : مولوی
سرمربي تيم فوتبال استقلال در رابطه با آخرين شرايط تيمش گفت: «تمرين‌هايمان را از روز جمعه شروع كرديم و به مدت 5 روز صبح و بعدازظهر در تهران تمرين خواهيم كرد. پس از آن يك اردوي 10 روزه را در تركيه در پيش داريم كه در آنجا هم به كارهاي بدني و هم به كارهاي تاكتيكي خواهيم پرداخت.»

پرويز مظلومي ادامه داد: «قرار است كه دو بازي تداركاتي را هم در تركيه برگزار كنيم كه فعلا حريفان‌مان مشخص نشده‌اند. اما قرار است براي بازي اول با يك تيم متوسط بازي كنيم و پس از آن هم گفته‌ايم كه يكي از تيم‌هاي برتر تركيه را براي ديدار دوستانه انتخاب كنند.»

سرمربي استقلال كه با ايسنا صحبت مي‌كرد در رابطه با وضعيت مصدومان اين تيم نيز گفت: «ميلاد ميداوودي بعد از تعطيلات عيد به ما اضافه خواهد شد، اما مجتبي جباري از همين روزها كار خود را با تيم شروع مي‌كند. ضمن اين كه در اردوي تركيه نيز با ما مي‌آيد و يكشنبه هم او را نزد دكتر نوروزي فرستاديم كه ببينيم مي‌تواند با ما تمرين كند يا نه. ديگر مصدومان تيم هم از جمله سيد صالحي، پا به پاي تيم كار مي‌كنند و هيچ مشكلي ندارند. اميدوارم كه در نيم فصل دوم از لحاظ مصدوميت ديگر اتفاق خاصي براي ما نيفتد تا بدين صورت دست‌مان بازتر باشد.»

وي همچنين در مورد هوار ملا محمد و اين كه بالاخره استقلال با او چه كار مي‌كند، گفت: «باشگاه پيگير كارهاي هوار است كه آيا او را به تيم بياورد يا از او جريمه بگيرد. اما موضوعي كه كاملا واضح است اين است كه هوار به ما لطمه زد چرا كه يكي از سهميه‌هاي ما را پر كرد و اگر نيايد، بايد با سازمان ليگ صحبت كنيم تا بتوانيم يك بازيكن را به جاي او بگيريم. در غير اين صورت سهميه ما را پر كرده است.»



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: