كناره گيري عنايت از کميته داوران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كناره گيري عنايت از کميته داوران
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 17
نویسنده : مولوی
رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال به دنبال انتقاداتي که از عملکردش در اين کميته صورت گرفته بود استعفايش را به علي کفاشيان ارائه کرد که با پذيرش اين استعفا از سوي رئيس فدراسيون فوتبال، مذاکره با حسين عسگري به عنوان گزينه جانشيني آغاز شده است.

به گزارش مهر، پس از آنکه در ماه ها و خصوصا هفته هاي اخير انتقادات فراواني از عملکرد مسعود عنايت و داوري هاي ليگ برتر صورت گرفت، در نهايت فدراسيون فوتبال به اين نتيجه رسيد که با رئيس فعلي کميته داوران قطع همکاري کند.

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال نيز که بارها در مصاحبه هايش اعلام کرده بود در حد فاصل تعطيلات ليگ برتر در ساختار کميته داوران فدراسيون فوتبال بازنگري خواهد کرد، در آخرين اظهار نظرش در اين مورد احتمال جانشيني حسين عسگري در کميته داوران را رد نکرد و بازهم بر ايجاد تغييرات در اين کميته تاکيد کرد.

براساس آخرين تصميم فدراسيون فوتبال امروز سه شنبه نايب رئيس اين فدراسيون در نشستي با مسعود عنايت در مورد استعفا و کناره گيري اش با وي گفتگو کرد و در نهايت مسعود عنايت استعفايش را به علي کفاشيان رئيس فدراسيون تقديم کرد و مورد پذيرش وي نيز قرار گرفت.

در اين بين فدراسيون فوتبال با حسين عسگري که يکي از پيشکسوتان داوري فوتبال ايران است مذاکراتي را انجام داده و به نظر مي رسد وي جانشين مسعود عنايت در کميته داوران فدراسيون فوتبال خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: