برترين‌هاي تبليغ در دفاع مقدس تجليل شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برترين‌هاي تبليغ در دفاع مقدس تجليل شدند
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
سومين مراسم نکوداشت برترينهاي تبليغ دفاع مقدس با تجليل از مجاهدان عرصه تبليغ و مبلغان در دوران دفاع مقدس در قم برگزار شد.

به گزارش مهر از قم، در سومين مراسم نکوداشت برترين‌هاي تبليغ که قبل از ظهر پنجشنبه با حضور دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي؛ آيت الله مرتضي مقتدايي مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور ، حجت الاسلام محسن قرائتي و جمعي از اساتيد حوزه علميه و فعالان عرصه تبليغ در سالن همايش‌هاي دفتر تبليغات اسلامي قم برگزار شد، 400 نفر از مجاهدان عرصه تبليغ و مبلغان دوران دفاع مقدس مورد تجليل قرار گرفتند.

در اين مراسم آيت الله مرتضي مقتدايي دکتر علي لاريجاني ، حجت الاسلام سيد حسن رباني ، رئيس دفتر تبليغات اسلامي و حجت الاسلام احمد زادهوش ، دبير سومين آيين نکوداشت برترين هاي عرصه تبليغ به ايراد سخنراني پرداختند.

بر پايه اين گزارش ، در پايان اين مراسم نيز از 400 نفر از مجاهدان عرصه تبليغ و مبلغان دوران دفاع مقدس که در بين آنان مبلغين جانباز 60 تا 70 درصد و نيز کساني که بيش از 125 ماه در زندان هاي رژيم بعثي عراق در اسارت بودند به چشم مي‌خورد.

به تمامي اين 400 نفر هديه‌اي ويژه از سوي رئيس مجلس شوراي اسلامي تقديم شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: