ناشر نمونه‌ كتب دفاع مقدس معرفي مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ناشر نمونه‌ كتب دفاع مقدس معرفي مي‌شود
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 33
نویسنده : مولوی
بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در نظر دارد همزمان با برپايي سيزدهمين جشنواره دو سالانه كتاب دفاع مقدس از بهترين ناشران كتاب‌هاي دفاع مقدس با عنوان «ناشر نمونه» تقدير كند.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از ستاد خبري سيزدهمين جايزه دو سالانه كتاب دفاع مقدس، در اين دوره از جايزه و در كنار تقدير از برگزيدگان بهترين كتاب‌هاي دفاع مقدس در موضوعات مختلف، بهترين ناشران نمونه تهراني و شهرستاني نيز معرفي مي‌شوند. اين انتخاب در صورت احراز امتيازات لازم و طبق ملاك‌هاي از پيش تعيين شده انجام مي‌شود.

در اين دوره از جايزه آثار منتشر شده در سال‌هاي 1387 و 1388 در 16 گروه «ادبيات داستاني»، «پژوهش ادبي»، «پژوهش نظامي»، «پژوهش فرهنگي»، «ترجمه»، «جنگ»، «خاطره»، «داستان كودك و نوجوان»، «زندگينامه داستاني»، «زندگينامه و وصيت‌نامه»، «شعر»، «شعر كودك و نوجوان»، «نثر ادبي»، «نقاشي و گرافيك»، «نمايشنامه» و «ناشر نمونه» مورد بررسي قرار مي‌گيرند.

برگزيدگان سيزدهمين دوره جشنواره دوسالانه كتاب دفاع مقدس، همزمان با برگزاري مراسم هجدهمين دوره از هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران معرفي مي‌شوند.

تعداد 850 عنوان كتاب به دبيرخانه اين دوره از جشنواره ارسال شده است كه با ميانگين 425 عنوان كتاب براي هر سال نسبت به دوره پيشين از لحاظ كمي افزايش داشته‌ايم.

اسامي ناشران نمونه دفاع مقدس همزمان با سيزدهمين جشنواره دو سالانه كتاب دفاع مقدس اعلام مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: