بهترين تصويرسازي و طرح جلد كتب‌ دفاع مقدس معرفي مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
هيأت داوران بخش «طراحي و گرافيك» سيزدهمين جشنواره دوسالانه كتاب دفاع مقدس، بهترين آثار را در دو زيرشاخه «طراحي جلد كتاب» و «تصويرسازي» انتخاب و از برگزيدگان تقدير مي‌كنند.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از ستاد خبري سيزدهمين جشنواره دوسالانه كتاب دفاع مقدس ، در بخش «طراحي و گرافيك» اين دوره از جشنواره، «سعيد باباوند» سرگروه است و «مجيد كاشاني» ، «پريسا تشكري» و «امرالله فرهادي» ديگر اعضاي هيأت داوران هستند.

در بخش طراحي و گرافيك دوازدهمين دوره از اين جشنواره، هيأت داوران با تقدير از تصويرگري كتاب «و اين صداي جنگ» اثر «علي نامور» ، طرح جلد كتاب‌هاي «گوساله‌ سرگردان» اثر «مسعود نجابتي» و «وطنم ابراهيم» اثر «فرزاد اديبي» را به صورت مشترك حائز رتبه ‌دوم اعلام كردند.

در اين دوره هيأت داوران گروه «طراحي و گرافيك» و در زيرشاخه «طراحي جلد كتاب» سه كتاب را حائز رتبه‌هاي اول تا سوم اعلام كرده‌اند و از يك اثر نيز تقدير خواهد شد.

همچنين در زيرشاخه «تصويرسازي» هيأت داوران از سه كتاب به عنوان برگزيدگان رتبه‌هاي اول تا سوم نام برده‌اند و يك اثر تقديري معرفي شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: