پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
و اما عشق و روز شمار عاشقي حماسه دفاع مقدس
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
گروه فرهنگ و تمدن شبکه جهاني صداي آشنا با برنامه "و اما عشق" حماسه هشت سال دفاع مقدس را پاس مي دارد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي و امورمخاطبان شبکه جهاني صداي آشنا، "و اما عشق" از بخش هاي مختلفي تشکيل شده است: "نماي عاشقي" بُرش هايي از صداي فيلم ها و سريال هاي حوزه دفاع مقدس را براي مخاطبان پخش مي کرد؛ "جوهر عاشقي" به معرفي آثار مکتوب در حوزه ادبيات مقاومت و بازخواني برخي اشعار و متون در اين زمينه مي پردازد؛ "نقش عاشقي" نمايش هايي را بر اساس خاطرات مستند و داستان هاي کوتاه آماده شنيدن مي کند؛ "مدرسه عاشقي" به معرفي جلوه هاي فاخر فرهنگ جبهه همراه با معرفي عمليات هاي مختلف و حماسه آفريني رزمندگان اسلام در آنها، اختصاص دارد؛ "نگاه عاشقي" از موزه ها، نمايشگاه ها، همايش ها و کاروان هاي عازم براي بازديد از مناطق عملياتي گزارش تهيه و به شنوندگان ارائه مي کند؛ "حديث عاشقي" با رزمندگان، جابازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا گفت و گو انجام مي دهد؛ و "روزشمار عاشقي" رويدادهاي هشت سال دفاع مقدس را بصورت روزشمار مرور خواهد کرد.

محمود خسرونژاد سردبير، ناهيد گودرزي تهيه کننده، در اين برنامه شما را همراهي مي کنند.

"و اما عشق" را سه شنبه ها از کانال اروپا ساعت 00:05 به وفت تهران برابر با ساعت 20:30 به وقت گرينويچ، و از کانال آسيا و اقيانوسيه ساعت 02:00 به وقت تهران برابر با ساعت 22:30 به وقت گرينويچ، از شبکه جهاني صداي آشنا بشنويد.

نشاني وب سايت شبکه جهاني صداي آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومي 22164131 ، 22652327



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: