بخش کودکان به جايزه شهيد غني پور افزوده شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بخش کودکان به جايزه شهيد غني پور افزوده شد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
دهمين دوره جايزه شهيد حبيب غني پور، براي اولين بار کتاب هاي کودک را هم داوري و به برترين ها جوايزي اهدا مي کند.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از ستاد خبري دهمين دوره جايزه شهيد حبيب غني پور ، اين جايزه پيش از اين در سه شاخه «ادبيات داستاني نوجوان»، «ادبيات داستاني بزرگسال با موضوع دفاع مقدس» و «ادبيات داستاني بزرگسال با موضوع آزاد» برگزار مي شد.

شوراي سياستگذاري اين جشنواره پس از بررسي هاي فراوان و با توجه به درخواست هاي مکرر نويسندگان حوزه کودک، اقدام به راه اندازي شاخه اي ديگر با عنوان «ادبيات کودک» کرد.

در دوره هاي گذشته اين جايزه، «ادبيات داستاني نوجوان» به دو زير شاخه «داستان نوجوان با موضوع آزاد» و «زندگي‌نامه‌هاي داستاني نوجوان»، «ادبيات داستاني بزرگسال با موضوع دفاع مقدس» با سه زير شاخه «مجموعه داستان كوتاه»، «داستان بلند و رمان» و «زندگي‌نامه‌هاي داستاني دفاع مقدس» و همچنين «ادبيات داستاني بزرگسال با موضوع آزاد» با دو زير شاخه «مجموعه داستان كوتاه» و «داستان بلند و رمان» مورد بررسي قرار مي گرفت و برگزيدگان در اين سه حوزه معرفي مي شدند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: