برگزاري سومين جشنواره ملي نوآوري همزمان با دهه فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور با بيان اين‌كه همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر سومين جشنواره ملي نوآوري برگزار خواهد شد گفت: اين جشنواره در سه بخش داوري اختراعات، تجاري ‌سازي اختراعات و نوآوري‌ها و داوري اختراعات تجاري شده برگزار مي‌شود.

دكتر نسرين سلطانخواه روز جمعه در گفتگو با ايرنا، از برگزاري سومين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي ايران خبر داد و گفت:‌ سومين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي فجر انقلاب اسلامي همزمان با ايام‌الله دهه مباركه فجر از هجدهم تا بيست و يكم بهمن 1389 در سه بخش داوري اختراعات، تجاري ‌سازي اختراعات و نوآوري‌ها و داوري اختراعات تجاري شده در محل مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران برگزار مي‌شود.

وي گفت:ثبت نام براي حضور در جشنواره از تاريخ يكم تا بيستم دي ماه از طريق سامانه اينترنتي ثبت نام در وبگاه بنياد ملي نخبگان فراهم مي‌باشد.

سلطانخواه گفت: اختراعاتي كه سه مولفه داشتن پايه‌هاي علمي، عدم تكراري و وجود نوآوري و شرايط كاربردي شدن را داشته باشند از سوي بنياد نخبگان مورد حمايت قرار مي‌گيرد.

رئيس بنياد ملي نخبگان همچنين در پاسخ به اين سوال كه رسانه‌هاي غربي مهاجرت نخبگان را به عنوان فرار مغزها القا مي‌كنند، افزود: اين يكي ديگر از جنگ‌هاي رواني دشمنان است كه همواره آن را برعليه نظام جمهوري اسلامي ايران به كار گرفته‌اند.

وي يادآور شد:جمهوري اسلامي ايران يك كشور با مرزهاي باز است و محدوديتي براي مهاجرت نخبگان براي كسب علم و تحقيقات علمي به ساير كشورها وحود ندارد و مهاجرت نخبگان به فرا مرزهاي كشور براي كسب علم و دستيابي به قله‌هاي دانش است و اين موضوع در ساير كشورها نيز وجود دارد.

به گفته وي، نخبگان علمي ايران پس از دانش اندوزي و كسب علم در فراي مرزها دوباره براي خدمت به كشور به وطن باز مي‌گردند و زمينه بازگشت نخبگان فراهم است.

با حضور معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان كشور دفتر استاني نخبگان چهارمحال وبختياري راه اندازي شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: