رژيم غذايي مديترانه‌اي به جنگ آلزايمر مي‌رود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 31
نویسنده : مولوی
محققان دانشگاهي در آمريكا به اين نتيجه دست يافتند كه استفاده از رژيم غذايي مديترانه‌اي مي‌تواند در يادآوري خاطرات و جلوگيري از آلزايمر موثر واقع شود.

به گزارش ايسنا،‌ بر اساس تحقيقاتي كه توسط دانشكده پزشكي دانشگاه «راش» در ايالت نيويورك آمريكا انجام شد، محققان و پزشكان به اين نتيجه دست يافتند كه رژيم غذايي حاوي انواع ميوه‌ها، سبزيجات، روغن زيتون، حبوبات و ماهي كه در ظرف غذايي سكنه مديترانه مورد مصرف قرار مي‌گيرد، مي‌تواند باعث جلوگيري از آلزايمر شود.

بر اساس اين تحقيق كه در خبرگزاري رويترز نيز منتشر شده است رژيم غذايي مديترانه‌اي براي تمامي سنين مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اما افرادي كه مرز 60 سالگي را گذرانده‌اند بايد بيش از سايرين از اين رژيم غذايي استفاده كنند.

همچنين بر اساس تحقيقات انجام شده بر روي ظرف غذايي مديترانه‌اي مشخص شد كه مواد مورد استفاده در اين رژيم باعث جلوگيري از بروز بيماري‌هاي قلبي عروقي، ديابت و سرطان مي‌شود.

«كريستين تانگني» يكي از محققان اين پروژه در اين باره، افزود: استفاده از رژيم‌هاي غذايي مناسب به ويژه آن‌ دسته كه حاوي مواد مغذي و انواع ويتامين‌ها هستند، مي‌توانند نقش موثري در كاهش بروز آلزايمر يا فراموشي مزمن ايفا كنند. با اين حال، استفاده از اين رژيم غذايي به عنوان درمان اصلي اين بيماري نيازمند تحقيقات بيشتر است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: