پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تغيير گزينه هاي send to
نوشته شده در 8 مهر 1389
بازدید : 48
نویسنده : مولوی
وقتي روي فايل‌ها، پوشه‌ها و برنامه‌هاي ويندوز، کليک راست نشانگر ماوس خود را فشار دهيد، گزينه‌اي به‌نام Send To را مشاهده مي‌کنيد. از اين گزينه در بسياري از موارد براي انتقال يک برنامه روي دسکتاپ و انتقال فايل يا پوشه‌اي روي حافظه فلش استفاده مي‌شود. کاربران زيادي وجود دارند که دوست دارند گزينه‌هاي موجود در اين منو را به‌دلخواه خود تغيير دهند.

 

 

برخي از آنها تمايل دارند كه گزينه‌هايي را از آن حذف کنند و برخي ديگر نيز تمايل دارند تا گزينه‌هايي را به‌طور اختصاصي براي خودشان به اين منو اضافه کنند. انجام اين کار به‌طور معمول کمي پيچيده و زمان‌بر است و فقط کاربران حرفه‌اي قادر به انجام آن هستند اما با استفاده از نرم‌افزار ساده Send To Toys انجام اين کار در مدت زماني بسيار کوتاه و توسط تمام کاربران امکان‌پذير خواهد شد. به کمک اين برنامه مي‌توانيد فايل‌هاي خود را به‌طور مستقيم به برنامه‌ها و مسيرهاي مورد نظرتان انتقال دهيد. براي دانلود اين برنامه صد درصد رايگان با حجم کمتر از يک مگابايت مي‌توانيد به سايت زير مراجعه کنيد:

http://www.gabrieleponti.com

 

www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: ترفندستان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: