ويروسي که فرانسوي‌ها را ورشکست کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ويروسي که فرانسوي‌ها را ورشکست کرد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
صدها نفر از کاربران تلفن هاي همراه در فرانسه اعلام کردند ويروسي آنها را مجبور به ارسال نا خواسته هزاران پيام تبريک سال نو ميلادي کرده است.

به گزارش مهر، اپراتورهاي تلفن همراه در فرانسه اعلام  کرده اند در شب سال نو ميلادي و صبح فرادي آن شب در حدود 930 ميليون پيام تبريک ارسال شده است.

اکنون آشکار شده است که تعدادي از مشتريان شرکت «Orange» در شبي که قيمت پيامک ها افزايش داشته است، بيش از 130 پيامک تصويري يا نوشتاري ارسال کرده اند. اين شرکت اعلام کرده است نقصي فني در شبکه اپراتوري منجر به به وجود آوردن اين ويروس شده و تنها کمتر از چند صد نفر را تحت تاثير خود قرار داده است.

با اين همه ده ها نفر از کاربران اين شرکت مي گويند اين مشکل هزينه اي چند صد يورويي بر روي دست آنها گذاشته است زيرا بيشتر پيامک هاي فرستاده شده تصويري بوده اند در حالي که قيمت اين پيامکها نسبت به انواع نوشتاري آن از قيمت بالاتري برخوردارند.

اين ويروس تا جايي پيشروي کرده است که براي يکي از مشتريان شرکت Orang به صورت ناخواسته درحدود 300 پيامک تصويري ارسال کرده و هر يک از اعضاي خانواده وي يک پيامک را بيش از 15 بار دريافت کرده اند.

سخنگوي شرکت «Orange» اعلام کرده است نقص فني اوپراتور طي شب سال نو ميلادي منجر به بروز اين مشکل شده است و از بردن نام اپراتوري که دچار اين اختلال شده بود سر باز زد. اين در حالي است که ديگر اوپراتورها اصرار دارند در آن دوره زماني هيچ گونه نقص و خطايي را تجربه نکرده اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: