رئيسي از رسانه ملي قدرداني كرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رئيسي از رسانه ملي قدرداني كرد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
معاون اول قوه قضائيه از نقش صدا و سيما در روشنگري مردم در حوادث پس از انتخابات قدرداني کرد.

 به گزارش واحد مرکزي خبر، حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در جمع مردم مشهد در روز 9 دي 89 در حرم مطهر رضوي با تجليل از نقش صدا وسيما در بصيرت افزايي مردم در نهم دي امسال وسال قبل افزود:صدا وسيما نشان داد حقيقت اهانت فتنه گران با عاشورائيان چگونه شکل گرفته است.

معاون اول قوه قضائيه همچنين گفت : مردم مشهد به برکت وجود بارگاه ملکوتي حضرت رضا (ع) وحوزه علميه خراسان ونخبگان ارزشمندي که دارد در همه عرصه هاي انقلاب پيشگام بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين رئيسي افزود: نه تنها در مشهد بلکه در بين مردم خراسان بزرگ بصيرت وهوشياري فوق العاده اي ديده مي شود که جلوه هايي از آن گاهي از صدا وسيما به تصوير کشيده شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: