نقش برجسته رسانه ملي در خلق حماسه 9 دي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقش برجسته رسانه ملي در خلق حماسه 9 دي
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس سازمان بسيج مستضعفان در مراسم معرفي رئيس جديد بسيج رسانه ملي كه با حضور رئيس سازمان صدا و سيما برگزار شد، استمرار پيروزي‌هاي غرورآفرين جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف داخلي و خارجي را مرهون بسيج و تفكر بسيجي دانست و گفت: بيان درست اين تفكر به زبان مؤثر هنر و از طريق رسانه موجب تقويت بيش از پيش انقلاب است.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از حوزه رياست سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران، سردار نقدي ميدانداري رسانه‌ها در تقابل حق و باطل را از ويژگي‌هاي دنياي امروز برشمرد و افزود: پيروزي در اين عرصه نيز ممكن است اگر دو خصلت بسيجي بودن يعني مكتبي عمل كردن و اجتماع حول محور توحيد تقويت و در جامعه حق مدار گسترش يابد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفان با اشاره به حوادث تلخ پس از انتخابات رياست جمهوري دهم تزوير و حيله‌گري رسانه‌ هاي غربي در خلق و گسترش اين حوادث را يادآور شد و تصريح كرد: اقدامات به موقع صداوسيما و روشنگري هاي مدبرانه اين رسانه برنامه‌ريزي‌هاي گسترده دشمن را در جنگ رسانه‌اي نقش بر آب كرد و از درون اين تهديد و فتنه‌ بزرگ حماسه‌ي ماندگار 9 دي خلق شد كه اين نيز حاصل هنرنمايي رسانه‌ي ملي بود.

وي در پايان با عنوان اين مطلب كه دشمنان انقلاب و رسانه‌هاي غربي لبه هاي تيز شمشير خود را ناجوانمردانه به روي بسيج مي كشند شناساندن تفكر بسيجي به جامعه را وظيفه صداوسيما دانست و گفت حق مردم است كه بسيج را بيشتر بشناسند.

در اين مراسم علي‌اصغر جعفري به عنوان رئيس جديد مركز بسيج صداوسيما معرفي و از خدمات آقاي مهدي فرجي تقدير شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: