پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خواب يک ستاره آماده پخش شد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
فيلم تلويزيوني"خواب يک ستاره" به نويسندگي و کارگرداني محسن عظيمي نيا آماده پخش شد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، علي اصغر حجازي مهر،تهيه کننده اين تله فيلم،با بيان اين مطلب و با اشاره به اينکه ميکس نهايي "خواب يک ستاره" هفته گذشته به پايان رسيد،گفت:مرتضي مظفري که ماه گذشته صداگذاري اين فيلم تلويزيوني را انجام داده بود،پس از پايان ساخت و تنظيم موسيقي متن از سوي محمد کلاسي بهار و تحويل فايل هاي مربوط به ملودي هاي کار،ميکس نهايي آن را با دقت و وسواسي ويژه به پايان رساند.

حجازي مهر که علاوه براين تله فيلم  امسال "مسافر ارغوان" را نيز به کارگرداني اسماعيل رحيم زاده براي مرکز سيمافيلم ساخته است،درباره گروه سني و طيف مخاطبان"خواب يک ستاره"اظهار داشت:اين فيلم با توجه به حال و هواي داستاني اش،فيلمي براي تمام مخاطبان است و مطمئن هستم که عامه بينندگان تلويزيون با آن ارتباط برقرار مي کنند.فکر مي کنم اگر اين فيلم از شبکه ملي پخش شود،بتواند با تماشاگران خود ارتباطي مطلوب تر برقرار کند.

او در پايان توضيح داد:به تازگي فيلمنامه تله فيلم"28 دقيقه"نوشته مهرداد نيک نام را به گروه تله فيلم هاي اپيزوديک (چند قسمتي) مرکز سيمافيلم تحويل داده ام که کد توليد دريافت کرده و در نوبت بررسي نسخه نهايي فيلمنامه و تاييد برآورد قرار دارد.

"خواب يک ستاره" از توليدات سال جاري گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اين مرکز به شمار مي رود که ژانري پليسي دارد و داستان مينا،دانشجويي نخبه را روايت مي کند که به دليل ابتلا به بيماري حاد خوني از انجام امتحان بازمي ماند.راه نجات او،پيوند مغز استخوان از خواهر و برادر است.پدر و مادر خوانده مينا براي نجات جان او مجبور مي شوند که واقعيت را درباره زندگي مينا به او بگويند و ...

عبدالرضا اكبري،مهشيد افشارزاده،حسين پهلوان‌زاده،سولماز آق مقاني،مريم سرمدي و داريوش مودبيان بازيگران اين تله فيلم هستند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: