پايان تدوين خاطره آن شب باراني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پايان تدوين خاطره آن شب باراني
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
شاهين افشاري تدوين فيلم تلويزيوني "خاطره آن شب باراني"را به پايان رساند.نسخه نهايي تدوين اين تله فيلم که سيامک شايقي آن را کارگرداني کرده است به مرکز سيمافيلم تحويل داده مي شود تا مورد بازبيني قرارگيرد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، عليرضا رئيسيان،تهيه کننده"خاطره آن شب باراني" در اين مورد گفت:نسخه آماده شده بدون صداگذاري و آهنگسازي 90 دقيقه است که هنوز براي ساخت موسيقي و صداگذاري آن اقدامي نکرده ايم.قرار است بعد از ديده شدن و ارزيابي فيلم،اين کار را انجام مي دهيم تا در صورت نياز به اصلاحات،اعمال شود.

اين فيلم  تلويزيوني درباره زن جواني به نام غزاله است که پس از سال ها در يك شب باراني با معلم خود،بوستان مواجه مي‌شود و اين حادثه براي درگيرشدن او با زندگي پر راز و رمز خانم معلم،نقطه آغازي به شمار مي آيد.

در" خاطره آن شب باراني" بيتا فرهي،آناهيتا افشار،اميرحسين رستمي ، سيامك صفري و...بازي كرده اند و داستان آن را اصغر عباداللهي براي گروه مناسبت هاي مرکز سيمافيلم نوشته است.

اين تله فيلم پس از ساخت فيلم سينمايي"ارتفاع45/6"دومين تجربه همکاري شايقي با اين مرکز به شمار مي رود .

اين در حالي است که رئيسيان نيز علاوه بر اين"همسايه جهنمي"را براي مرکز سيمافيلم تهيه مي کند.اين فيلم تلويزيوني يک کمدي ترسناک است که بر اساس طرح و داستاني از اميرحسين جهد دوست بوده و مهدي کيا فيلمنامه آن را نوشته است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: