دوبله ملك سليمان براي شبكه آي‌فيلم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوبله ملك سليمان براي شبكه آي‌فيلم
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
به گفته مجتبي فرآورده، تهيه‌كننده فيلم «ملك سليمان»، دولت آمريكا با اكران اين فيلم ايراني به كارگرداني شهريار بحراني در آن كشور مخالفت كرده و همزمان مديران برخي از جشنواره‌هاي سينمايي در كشورهاي عربي را براي مخالفت با مشاركت اين فيلم سينمايي تحت فشار قرار داده است.

تهيه‌كننده فيلم سينمايي «ملك سليمان» در ديدار با مدير شبكه ماهــواره‌اي فيلم و سريال عربي IFILMTV ضمن اشاره به برخي از موانعي كه توسط آمريكايي‌ها در مخالفت با جهاني شدن نمايش آن ايجاد شده است، تاكيد كرد: پخش اين فيلم با وجود صلاحيت حضورش در جشنواره‌هاي بين‌المللي با مانع‌تراشي برخي كشورهاي غربي مخصوصا ايالات متحده آمريكا روبه‌رو شده است.

وي افزود: توليد فيلم «ملك سليمان» براساس روايت قرآني و اختلاف آن با روايت‌هاي يهودي خشم هاليوود را برانگيخته است زيرا بيشترين اعضاي هاليوود را يهوديان تشكيل مي‌دهند.

مجتبي فرآورده در اين ديدار تاكيد كرد: با توجه به استقبال بي‌نظير افكار عمومي، قصد داريم «ملك سليمان» 2 و 3 را هم توليد كنيم.

مدير شبكه ماهواره‌اي فيلم و سريال عربي (آي فيلم)‌ نيز در اين ديدار با تاكيد بر ضرورت نمايش اين فيلم ارزشمند براي عموم مخاطبان در كشورهاي عربي اظهار كرد: مخاطبان زيادي از كشورهاي مختلف در تماس با سايت خبري WWW.IFILMTV.COM و از طريق نمايندگي‌هاي شبكه در كشورهاي عربي خواهان پخش اين فيلم ارزشمند شده‌اند. بنابراين با همكاري تهيه‌كننده (ملك سليمان)‌ بزودي دوبله اين اثر فاخر را به زبان عربي آغاز خواهيم كرد و در اين خصوص گروهي از بهترين متخصصان زبان‌گرداني و دوبلاژ را به كار خواهيم گرفت.

وي افزود: دوران استيلاي هاليوود به سر آمده است و شبكه فيلم و سريال عربي در زمان مناسب با پخش اين اثر ارزشمند، قدرت سينماي ايران را در ترويج مضامين ديني به نمايش خواهد گذاشت. وي همچنين برنامه‌ريزي براي توزيع فيلم سينمايي «ملك سليمان» با استفاده از شيوه‌هاي نوين در فضاي مجازي و با استفاده از DVD را مورد تاكيد قرار داد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: