ونيز در حال غرق شدن است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ونيز در حال غرق شدن است
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 34
نویسنده : مولوی
در حالي که ايتاليايي ها در اين روزها همچنان گرفتار مشکلات ناشي از بارش سنگين برف و باران و رانش زمين هستند، اهالي شهر ونيز، شب کريسمس را هم با آب گرفتگي در شهرشان سپري کردند.

به گزارش واحد مرکزي خبر، بالا آمدن سطح آب به ميزان 144 سانتيمتر در ونيز سبب شد تا مغازه داران اين شهر تا پاسي از نيمه شب گذشته به دنبال نجات اجناس و وسايل خود باشند.

يک مغازه دار ونيزي گفت: با وجوديکه جلوي مغازه‌ام مانع فلزي گذاشتم و پمپ تخليه آب هم کار مي‌کند، اما مغازه‌ام پر از آب شده است.

ونيز که بزرگترين شهر بدون خودرو در اروپا است و وسايل نقليه عمومي در اين شهر قايق است، در سالهاي گذشته تحت تاثير تغييرات آب و هوايي به دفعات به زير آب فرو رفته است.

جورجو اورسيني شهردار ونيز با بيان اين که استمرار بالا آمدن آب در اين شهر، مشکلات زيادي را براي ونيزي‌ها و گردشگران خارجي بوجود آورده، از کشورهاي مختلف از جمله جمهوري اسلامي ايران دعوت کرد تا با کمک به ونيز از غرق شدن تدريجي اين شهر جلوگيري کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: