احداث جاده دوم در پريشان منتفي شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
كميته فني با احداث جاده دوم در حوالي درياچه پريشان كه از چند هفته قبل موضوع ساخت آن مطرح شده بود، مخالفت كرد.

به گزارش مهر، محمدمهدي شريعتي، كارشناس محيط طبيعي اداره كل محيط زيست استان فارس با بيان اين‌كه احداث جاده بين اراضي حيات اين تالاب را به خطر مي‌اندازد، گفت: به دنبال انجام عمليات احداث جاده دوم بلافاصله به دستور مقام قضايي ادامه اين كار متوقف شد و قرار شد كه پس از تطابق نقاط حساس با نقشه در صورتي كه احداث جاده بين اراضي حيات تالاب را به خطر نيندازد اين كار انجام شود.

وي افزود: كميته فني پس از تطابق نقاط حساس با نقشه پريشان با احداث جاده بين اراضي در اين منطقه مخالفت كرد و اين نظريه به كميته تخصصي اعلام شد. احداث اين جاده تالاب پريشان را با خطر مواجه مي‌كند چرا كه قسمتي از آن در منطقه حفاظت شده قرار دارد به همين دليل ضرورتي براي احداث آن وجود ندارد.

وي با بيان اين‌كه اجازه فعاليت به اداره راه داده نمي‌شود، تاكيد كرد: مردم ساليان سال از راهي كه حدود 12 كيلومتر است استفاده كرده‌اند و در حال حاضر مي‌توانند مانند گذشته از اين راه استفاده كنند و نيازي براي به خطر انداختن حيات تالاب به منظور احداث جاده بين اراضي نيست.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: