اورجينال كردن ويندوز !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اورجينال كردن ويندوز !
نوشته شده در 8 مهر 1389
بازدید : 51
نویسنده : مولوی
از آنجا كه در كشور ما سازوكار فروش رسمي نسخه اصل نرم‌افزارها وجود ندارد، براي اکثر کساني که از ويندوز اکس‌پي استفاده مي‌کنند و سيستم خود را به‌روز مي‌کنند، پيغام Windows Genuine Advantage‌ آشنا است. اين پيغام، بعد از نصب به‌روزرساني با همين عنوان روي سيستم‌هاي ويندوز اکس‌پي با سريال تکراري نشان داده مي‌شود. اين پيغام آزاردهنده که باعث کندي استفاده از سيستم، چه در زمان بالا آمدن ويندوز و چه در زمان استفاده کردن از آن مي‌شود، براي بسياري از کاربران چاره‌اي نمي‌گذارد که ويندوز خود را از اول نصب کنند.

 

اما راه حل ديگري وجود دارد که مي‌توان در کمتر از 5دقيقه، ويندوز را از اين پيغام خلاص کرد. براي شروع فايل زير را دريافت‌ کنيد:

http://tinyurl.com/click265trick1

سپس آن را اجرا کنيد و هنگامي که پيغام تاييد به شما مي‌دهد، آن را تاييد کنيد. حال کافي است به آدرس زير برويد:

http://tinyurl.com/click-265trick2

سپس منوي Windows Validation‌ را انتخاب کنيد و نرم‌افزار ويندوز را دانلود کنيد. پس از نصب نرم‌افزار، که حجمي کمتر از يک مگابايت دارد، به اينترنت هدايت مي‌شويد و پس از چند دقيقه، ويندوز خود را درست مي‌کنيد. بعد از يک راه‌اندازي مجدد ديگر پيغام آزار دهنده Genuine را نخواهيد ديد.

همچنين يادتان باشد كه شما يك نرم‌افزار به مايكروسافت بدهكاريد و اگر روزي رعايت حق كپي‌رايت و فروش نرم‌افزارها در كشور رسمي شد، بدهي خود را جبران كنيد!



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: ترفندستان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: