محل نگهداري مردان نمكي، هتل مي‌شود!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
اگر محل نگهداري مردان نمكي زنجان به هتل تبديل شود، آنان بايد رنج اسباب‌كشي به مكاني ديگر را تحمل كنند.

به گزارش ايسنا، امير الهي، مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري استان زنجان در اين‌باره گفت: در صورت تبديل شدن عمارت‌هاي ذوالفقاري و دارايي به هتل، پيش‌بيني‌هاي لازم براي انتقال اشياي اين موزه‌ها و مردان نمكي در نظر گرفته شده است.

چندي پيش حميد بقايي، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از احتمال تبديل شدن عمارت‌هاي ذوالفقاري و دارايي به هتل خبر داده بود. به اين ترتيب كه اين دو بناي تاريخي در صورت تصويب هيأت وزيران، به بخش خصوصي واگذار خواهند شد و نقش سازمان صرفا يك نقش نظارتي خواهد بود. اين در حالي است كه عمارت ذوالفقاري با حدود 100 سال قدمت، محل نگهداري و نمايش مردان نمكي است.

در اين‌باره امير الهيگفت: قرار شده است، اين موضوع در صورت وجود سرمايه‌گذار و توجيه اقتصادي اجرا شود. همچنين به جاي 2 بنا كه موزه هستند، يك موزه بزرگ را در استان زنجان پيش‌بيني كرده‌ايم تا پس از اين، اگر 2 عمارت به هتل تبديل شد، اشياي آنها به موزه‌ ديگري منتقل شود: بنابراين در اين‌باره هيچ مشكلي نيست.

وي در پاسخ به اين‌كه در صورت نقل و انتقال، مردان نمكي آسيب نمي‌بينند، گفت: اين بحث‌ها هنوز قطعي نشده است، ولي اگر نقل و انتقالي انجام شود، زير نظر كارشناسان خواهد بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: