تردد انفرادي در مرز مهران متوقف شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
تردد انفرادي در مرز بين المللي مهران بعد از سال ها توقف در سفر سوم هيئت دولت به ايلام مورد تصويب قرار گرفت اما به تازگي وزارت کشور براي چندمين بار تردد انفرادي در مرز بين المللي مهران را متوقف کرد.

نماينده مردم حوزه شمالي استان ايلام در مجلس در گفت و گو با مهر در ايلام گفت: مرز بين المللي مهران به عنوان نزديکترين و امن ترين مرز جهت تردد زوار به عتبات عاليات است و در طول اين چند سال هيچگونه حادثه اي براي زوار عبوري مرز مهران در کشور ايران يا عراق بوجود نيامده است.

شاپور پولادي بيان داشت: به دليل همين امنيت و نزديکي و با عنايت به مصوبه دور سوم هيئت دولت تردد انفرادي زوار عتبات عاليات از ابتداي تير ماه 89 شروع شد و اين امر موجب رضايتمندي مردم بخصوص مرزداران شهرستان مهران شد اما اخيرا بدستور وزارت کشور تردد انفرادي ممنوع شده است.

وي افزود: بر اساس اعلام و دستورالعمل ابلاغي تردد زوار به صورت انفرادي از مرز مهران ممنوع شده است.

گفتني است ؛ مشکلات به وجود آمده در کشور عراق علت اين تصميم‌گيري بوده و بايد مسافران تنها با استفاده از کاروان هاي زيارتي به تردد در مرز مهران اقدام کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: