تردد 125 ميليون دوچرخه برقي در چين
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
جميعت زياد، ترافيک سنگين و آلودگي شديد هوا باعث شده است تا بسياري از مردم چين به استفاده از دوچرخه هاي برقي روي بياورند.

به گزارش واحد مرکزي خبر، بيست سال پيش چين به سرزمين دوچرخه شهرت داشت و در خيابان‌هاي اين کشور به ندرت خودرو ديده مي‌شد. اما امروز خيابانهاي اين کشور بويژه در شهرهاي شلوغ با بيست و پنج ميليون دستگاه خودرو پر شده است.

در کنار اين خودروها، بيشترين وسيله نقليه اي که مشهود است، دوچرخه هاي برقي است.

آمارها نشان مي‌دهد يکصد و بيست و پنج ميليون دوچرخه برقي زير پاي چيني هاست و اين يکي از بهترين روشها براي رهايي از ترافيک خيابانها، کمک به کاهش آلودگي هوا، کم کردن هزينه حمل و نقل و در نهايت نداشتن نياز به دريافت گواهينامه رانندگي است.

اين دوچرخه ها سرعتي بين بيست تا پنجاه کيلومتر در ساعت دارند و قيمت آنها به طور متوسط حدود سيصد دلار است.

البته طرفداران محيط زيست مي گويند استفاده گسترده از اين دوچرخه‌ها نمي تواند به کاهش آلودگي محيط زيست کمک کند زيرا براي تامين برق اين دوچرخه ها نيروگاههاي ذغال سنگي بايد کار کنند و باطري سربي مورد استفاده در اين دوچرخه ها نيز باعث آلودگي محيط زيست مي شود.

بعلاوه بدون رعايت مسائل ايمني خطر اين نوع وسيله نقليه بيشتر است و رانندگان خودروهاي سواري نيز دل خوشي از دوچرخه هاي برقي ندارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: