فعاليت 140 تيم نظارت بر عملكرد تاكسي ‌هاي تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي از نظارت ويژه بر عملكرد تاكسي‌ ها در سراسر كشور همزمان با اجراي طرح هدفمند سازي يارانه‌ها خبر داد و گفت: 140 تيم نظارتي در تهران فعال شده و در تمام مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها نيز اين تيم‌ها فعال هستند.

به گزارش فارس ، سردار اسكندر مومني گفت: خوشبختانه همكاري نزديك و مناسب رانندگان تاكسي را همزمان با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها شاهد هستيم.

وي اظهار داشت: 140 تيم ويژه با همكاري پليس راهور تهران و سازمان تاكسيراني شهرداري تهران بر عملكرد تاكسي‌ها نظارت دارند،‌ در ماركز استان‌ها نيز حداقل10 تيم ويژه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند و اين تيم‌ها در شهرستان‌هاي سراسر كشور فعال هستند.

سردار مومني افزود: ميزان تخلفات بر اساس گزارش‌هاي رسيده اندك است و تعدادي تاكسي در اين زمينه جريمه يا توقيف شده‌اند. پليس با متخلفان در اين زمينه برخورد خواهد كرد.

رئيس پليس راهور ناجا گفت: در صورتي كه خودروي عمومي از ارائه خدمات به مردم خودداري كند و اين موضوع توسط نهادهاي مسئول گزارش شود، پلاك عمومي اين خودرو باطل و به پلاك عادي تبديل خواهد شد. 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: