ضوابط اهداي جوايز بخش تجلي اراده ملي فيلم فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
ضوابط اهداي جوايز بخش تجلي اراده ملي بيست و نهمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در راستاي حمايت از سينماي ملي و فراهم‌آوردن زمينه مشاركت و حمايت كليه سازمانها، نهادها و انجمن‌ها اعلام شد.

به گزارش فارس، جشنواره بين المللي فيلم فجر در راستاي حمايت از سينماي ملي و فراهم آوردن زمينه مشاركت و حمايت كليه سازمانها، نهادها و انجمن ها از اين سينما ، با برگزاري بخش تجلي اراده ملي اين امكان را براي سازمان ها و نهادها فراهم آورده است.

بر اساس اين گزارش ، كليه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، جمعيت‌ها، مؤسسات و نهادهاي دولتي كه علاقه‌مند به مشاركت در اهداي جايزه به فيلم‌هاي شركت كننده در جشنواره فيلم فجر هستند ، مي‌توانند با رعايت ضوابط و مجموعه مقررات ذيل نسبت به داوري آثار جشنواره اقدام و آثار موردنظر خود را بررسي و معرفي نمايند.

بر اين اساس، نهادها، سازمان‌ها وزارتخانه‌ها و شخصيت‌هاي حقوقي مي‌توانند با مراجعه به دبيرخانه جشنواره به آدرس تهران، خيابان ولي‌عصر (عج)، بالاتر از باغ فردوس، خيابان طوس، نبش خيابان دلبر، پلاك 13 به شماره تلفن 22741250و51 و فكس 22734801 و تكميل برگ تقاضاي داوري حداكثر تا تاريخ 20 دي 89 در اين بخش اعلام آمادگي كنند.

شرايط كلي سازمان‌ها براي شركت در بخش تجلي اراده ملي جشنواره بيست و نهم فيلم فجر به شرح زير است:
1- معرفي كتبي حداكثر سه داور (صلاحيت فرهنگي هنري و علمي ايشان محرز باشد)
2- اعلام شاخص‌ها و نوع ارزشيابي و داوري
3- ميزان جوايز اين دوره از جشنواره (حداقل 15 و حداكثر 25 سكه بهار آزادي) براي هر انتخاب است.
4- به منظور برنامه‌ريزي مناسب مراسم در اهداي جوايز، تمام جوايز هنگام تحويل مدارك هر سازمان يا موسسه دريافت مي‌شود.
5- سازمان‌ها و نهادهاي شركت‌كننده در اين آئين مي‌بايست نماينده تام‌الاختيار خود را به منظور انجام هماهنگي‌هاي لازم معرفي كنند.
6- برنامه بازبيني فيلم‌هاي بخش مسابقه جشنواره از سوي مديريت اين بخش تنظيم و داوري هر سازمان موظف است در برنامه‌ريزي ارائه شده نسبت به تماشاي فيلم‌ها اقدام نمايد.
7- در مراسم اهداي جوايز هيچ بيانيه‌اي خوانده نمي‌شود و بيانيه سازمان‌هاي مختلف در اختيار ستاد اطلاع‌رساني مؤسسه امور جشنواره‌هاي فيلم قرار مي‌گيرد.
8- نتايج آراي داوري مي‌بايست حداكثر تا سه روز قبل از مراسم اختتاميه اين بخش و با امضاي داوران به نماينده جشنواره تحويل داده شود.

بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از تاريخ 16 الي 26 بهمن ماه در تهران برگزار مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: