تجهيز 4 سينماي حوزه هنري تا دهه فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
حميد اميريان فرد گفت: امسال چهار سينماي تحت پوشش حوزه هنري در تهران و شهرستان‌ها مورد بازسازي كلي و جزئي قرار گرفته‌اند كه تجهيز آنها تا قبل از دهه فجر پايان مي‌يابد.

به گزارش فارس، حميد اميريان فرد سرپرست معاونت سينمايي حوزه هنري، درباره تجهيز سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري گفت: حوزه هنري به عنوان يكي از بزرگترين سينماداران كشور، همواره دغدغه بازسازي و به روز رساني امكانات و تجهيزات سينماهاي تحت پوشش خود را داشته و دارد. از اين رو مدام در حال بهسازي و بازسازي كلي و جزئي سينماها هستيم.

وي افزود: بخشي از بازسازي‌ها، طي سال‌هاي قبل به انجام رسيده و بخشي ديگر نيز در دست انجام است كه به زودي به بهره برداري مي‌رسند و تعدادي ديگر از سينماها نيز در آينده تجهيز و بهسازي خواهند شد.

سرپرست معاونت سينمايي حوزه هنري خاطرنشان كرد: از جمله سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري كه امسال مورد بازسازي قرار گرفت، سينما «استقلال» تهران است كه صندلي‌هاي آن به طور كامل تعويض شد و يكسري بازسازي‌هاي جزئي نيز بر روي آن به انجام رسيد و به زودي و در ايام دهه فجر، با آمادگي كامل، پذيراي فيلم‌هاي سينمايي و همچنين علاقه‌مندان سينما خواهد بود.

وي در زمينه بازسازي و تجهيز سينماهاي حوزه هنري در شهرستان‌ها نيز توضيح داد: سينما «بهمن» آزادشهر در استان گرگان، نيازمند بازسازي كامل بود كه تمامي اجزاء آن از صندلي گرفته تا آپارات و... مورد تجهيز و بازسازي كامل قرار گرفت و همه امكانات آن به روز رساني شد. اين سينما نيز در ايام دهه فجر به بهره برداري مي‌رسد.

مدير عامل موسسه هنرهاي تصويري حوزه هنري افزود: سينما «بهمن» سبزوار و يكي از سينماهاي سنندج نيز از ديگر سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري محسوب مي‌شوند كه تا قبل از شروع ايام دهه فجر، كار بازسازي آنها به طور كامل پايان خواهد يافت.

اميريان فرد گفت: براي بازسازي سينما «هويزه» مشهد مذاكراتي در دست انجام است كه بعد از پايان جشنواره فيلم فجر، بازسازي آن آغاز خواهد شد و كار تجهيز آن در سال آينده به اتمام خواهد رسيد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: