انتخاب فايل‌ها، فقط با يك کليک ساده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 40
نویسنده : مولوی
يکي از مشکلاتي که خيلي از کاربران با ويندوز دارند، اين است که براي انتخاب چند فايل در يک فولدر مجبور هستند کليد Ctrl را نگه دارند و روي فايل‌ها کليک کنند. مشکل اين روش اين است كه اگر ناگهان دست شما از روي کليد Ctrl برداشته شود، دوباره بايد از اول تمام فايل‌هايي را که مي‌خواهيد تک‌تک انتخاب کنيد.

اين کار براي کاربران آزار‌دهنده و خسته‌کننده است. با روشي که براي‌تان توضيح مي‌دهيم مي‌توانيد به‌راحتي فايل‌هاي مورد نياز خود را انتخاب کنيد. اين روش از ويندوز ويستا به بعد معرفي شد و چون يکي از ويژگي‌هايي بود که به‌صورت پيش‌فرض غيرفعال بود، خيلي از کاربران از وجود آن آگاه نبودند.

براي فعال‌کردن اين گــزينه، ابتدا پنجره My Computer را باز کنيد و سپس به بخش Folder Options برويد يا اينکه در منوي Start عبات Folder Options را جستجو کنيد. در پنجره بازشده به تب View رفته و در آنجا گزينه زير را تيک بزنيد:

Use check boxes to selected items

سپس روي گزينه Ok کليک کنيد.

به‌ همين سادگي ديگر براي انتخاب فايل‌هاي مختلف نيازي به نگه‌داشتن کنترل نداريد و هر بار که ماوس را روي فولدر يا فايلي مي‌بريد، مربع کوچکي کنار آن نشان داده مي‌شود که با کليک روي آن مي‌توان آن‌را به‌ حالت انتخاب شده درآورد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: ترفندستان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: