شمارگان كتاب «دا‌» در مرز 350 هزار نسخه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
كتاب «دا‌» با خاطرات زهرا حسيني از روزهاي آغازين جنگ و مقاومت در خرمشهر به قلم اعظم حسيني، به چاپ يكصدوسي‌وهشتم رسيد و به اين ترتيب در آستانه ركوردي تازه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، با احتساب اين چاپ از كتاب «دا» تاكنون 345 هزار نسخه از اين كتاب توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است و به نظر مي‌رسد با رسيدن به چاپ يكصد و چهلم بزودي شمارگان اين كتاب از مرز 350 هزار نسخه عبور كند.

از سوي ديگر، پال اسپراكمن، استاد دانشگاه و مترجم آمريكايي كتاب «دا‌» هم اين روزها ترجمه اين كتاب را بسرعت پيگيري مي‌كند و يك‌چهارم از اين كتاب به نسبت حجيم ترجمه شده است.همچنين خبر مي‌رسد كه اين كتاب به غير از زبان انگليسي به زبان‌هاي تركي استانبولي، عربي و اردو نيز ترجمه خواهد شد.با توجه به استقبال نويسندگان و صلح طلبان مختلف جهان از كتاب «دا» پيش‌بيني مي‌شود، نسخه ترجمه شده اين كتاب هم در كشور‌هاي مختلف با استقبال روبه‌رو شود.اين اثر خاطرات سيده زهرا حسيني از روزهاي آغازين جنگ و مقاومت در خرمشهر است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: