آرژانتين، آلمان را شكست مي‌دهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آرژانتين، آلمان را شكست مي‌دهد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
يک دلفين پس از آنکه هشت پاي معروف آلمانيها پيشگويي کرد که ژرمنها در برابر آرژانتين به پيروزي مي رسند تصميم گرفت از ياران مارادونا حمايت کرده و آنها را پيروز اين ميدان معرفي کند.

به گزارش مهر، به نظر مي رسد براي "پل" هشت پاي پيشگوي آکواريم اوبرهازون که موفق شد نتيجه بازي انگليس و آلمان را به درستي پيشگويي رقيب پيدا شده است.

اين رقيب نيز که از دنياي زير آب به جام جهاني 2010 سلام مي کند دلفيني به نام "سايکو" است. نگهدارنده هاي اين دلفين که در آکواريم شهر بندري "مار دل پلاتا" زندگي مي کند از آن خواستند که نتيجه بازي آرژانتين و آلمان را پيشگويي کند تا يک رقيب "آبزي" براي پل پيدا شود.

به اين ترتيب به نظر مي رسد که بازي اين دو تيم به مرزهاي دريايي و حتي زيردريايي کشورهايشان نيز رسيده است و نه تنها موجودات دو پا بلکه ساير مخلوقات ساکن اين کشورها نيز مي خواهند شاهد پيروزي تيم محبوب خود باشند.

مسئولان اين آکواريم به سايکو دو توپ نشان دادند که يکي به رنگ پرچم قرمز- سياه- طلايي تيم ملي آلمان و ديگري به رنگ پرچم آبي- سفيد تيم ملي آرژانتين بود و منتظر ماندند تا اين دلفين يکي از آنها را براي بازي انتخاب کند.

سپس سايکو چهار متر از آب بيرون پريد و بي درنگ توپ به رنگ پرچم تيم ملي آرژانتين را برداشت و در استخر خود شروع به بازي با آن کرد.

به گفته حاضران، اين اقدام دلفين نشانه اي خوبي براي آرژانتين در پيروزي در مقابل آلمان در مرحله يک چهارم نهايي خواهد بود.

اکنون اين سئوال مطرح است که کدام يک از اين موجودات دريايي راست مي گويند: سايکوي دلفين يا پل هشت پا!؟



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: