اختصاص شش ميليارد دلار به آموزش و پرورش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
وزير آموزش و پرورش امروز سه شنبه از اختصاص شش ميليارد دلار به آموزش و پرورش در طول سه سال آينده خبر داد.

به گزارش مهر، حميدرضا حاجي بابايي ، وزير آموزش و پرورش بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح 11 پروژه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بيان اين مطلب گفت: با اختصاص اين اعتبار انقلاب عظيمي در حوزه آموزش و پرورش رخ خواهد داد.

حميدرضا حاجي بابايي افزود: در برنامه هاي آينده آموزش و پرورش احداث مجمتع هاي متصل آموزشي که شامل بخشهاي آموزشي، فرهنگي و ورزشي است مورد توجه قرار مي گيرد.

نظام آموزش و پرورش در دولتهاي گذشته به نظام تعليم و تربيت شبيه نبود

حاجي بابايي تصريح کرد: نظام آموزش و پرورش در دولتهاي گذشته به نظام تعليم و تربيت شبيه نبود. نظام آموزشي که نتواند دانش آموزان نرمال تربيت کند کارايي اصلي خود را  نخواهد داشت.

وي همچنين حضور معنادار خانواده در آموزش و پرورش را امري مهم ارزيابي کرد و گفت: خانواده ها بايد با توجه بيشتر به آينده سازان خود آموزش و پرورش را براي تربيت نسل سازنده کشور ياري کنند.

وزير آموزش و پرورش به برخي ناهنجاري هاي موجود رفتاري در ميان دانش آموزان اشاره کرد و افزود: بزرگترين گمشده امروز خانواده ها امنيت رواني است. در اين راستا اگر بتوانيم دانش آموزان را در دوره هاي ابتدايي با اصول تربيتي صحيح آشنا کنيم قادر خواهيم بود در مقاطع بالاتر و در جامعه امنيت رواني سالمي را حاکم کنيم.

12.5 درصد اعتبارات سال جاري به تجهيز مدارس اختصاص يافته است

وي همچنين از اختصاص 12.5 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش به تجهيز مدارس خبر داد و اظهار داشت: در سال آينده اين ميزان به دو برابر رسيده و خبرهاي اميدوار کننده اي براي ايجاد تحول در آموزش و پرورش در راه است.

وي تاکيد کرد: در طول سه سال گذشته 70 گام اساسي در زمينه هاي مختلف تعريف شده است که در زمينه هاي مختلف خيرين، اولياء، مربيان و دانش آموزان بوده که نسبت به دوره هاي گذشته بي سابقه بوده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: