مدارس تهران فردا تعطيل نيست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مدارس تهران فردا تعطيل نيست
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
قائم‌مقام اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با وجود قرار داشتن شاخص‌هاي آلودگي هوا در وضعيت هشدار ، تمام مدارس شهر تهران فردا داير است.

علي‌اكبر حامدي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با وجود اينكه شاخص آلودگي هواي تهران همچنان بالاتر از حد استاندارد است و در شرايط ناسالم قرار داريم اما مدارس شهر تهران در تمام مقاطع ابتدايي تا متوسطه داير است.

وي گفت:‌ به رغم آنكه آلودگي هواي شهر تهران در مرحله هشدار قرار دارد، در صورت اقدام خودسرانه مدارس در خصوص تعطيلي، با مسئولان مدارس برخورد خواهيم كرد.

مديرعامل شركت كنترل كيفيت هوا شهر تهران امروز گفت: همچنان شاخص آلودگي هوا بالاتر از حد استاندارد است و در شرايط ناسالم قرار داريم.

 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: