روز بصيرت در سال هاي آينده نيز تکرار شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش با بيان اينکه لازم است روز بصيرت را براي سال هاي آينده نيز تکرار کنيم ، گفت: مردم ايران در اين روز از امتحاني بزرگ سرافراز بيرون آمدند.

به گزارش مهر، ابراهيم سحرخيز روز پنج شنبه در مراسم نمادين نواخته ‌شدن زنگ بصيرت در مدرسه دخترانه شهيد باهنر منطقه 11 شهر تهران گفت: در سوره مبارکه بقره در صفات منافقين آمده است «آنها گوش دارند ولي نمي‌شنوند» منظور از اين شنيدن ، بصيرت ، روشنگري و درک حقايق است که منافقان از آن محروم هستند.

وي افزود: داشتن بصيرت ، امري ضروري است تا مردم فريب نام و نشان افرادي را که در ابتداي انقلاب در کنار امام (ره) بودند، نخورند. اين افراد در ابتداي انقلاب در کنار امام خميني (ره) حضور داشتند ولي بعدها فريب دلارهاي رنگي آمريکا را خوردند و در زماني که نبايد انقلاب و ولايت فقيه را تنها بگذارند، براي رسيدن به خواسته‌هاي خود اقدام به فتنه‌گري کردند.

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش اضافه كرد: فرهنگيان و دانش‌آموزان بايد بدانند که مقام معظم رهبري سال گذشته و امسال در هر ملاقاتي که داشتند، به فتنه بزرگ سال 88 اشاره کرده‌اند.

سحرخيز با بيان اينکه مردم ايران از امتحاني بزرگ سرافراز بيرون آمدند، گفت: لازم است تا روز بصيرت را براي سال هاي آينده نيز تکرار کنيم زيرا نوع مبارزات ملت ايران در اين زمان، مبارزه نرم است و ملت ايران توانستند هشت ماه جنگ نرم را به خوبي مديريت کرده و پيروز اين ميدان باشند.

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: رئيس جمهور اقدام بزرگي تحت عنوان هدفمندي يارانه‌ها را آغاز کرده است که توسط آن مي‌توان اقتصادي که براي شکوفايي ايران در چشم‌انداز 1404 نياز است را فراهم کنيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: