خلف وعده در اولين قدم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خلف وعده در اولين قدم
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
با آن‌كه اعلام شده بود از روز يكشنبه مردم مي‌توانند براي خريد كالا از «طرح تامين» وارد سايت مربوط به آن شوند ديروز اين سايت براي مراجعه‌كنندگان قابل استفاده نبود.

مدير طرح تامين ستاد تحول صنايع ‌و معادن، روز شنبه گفته بود: اين طرح از روز يكشنبه (ديروز) به اجرا در خواهد آمد و 10 قلم لوازم خانگي با قيمت 7 تا 10 درصد ارزان‌تر نسبت به شهريور ماه امسال، به بازار عرضه خواهد شد.

اجاق‌گاز، تلويزيون LCD و LED، ماشين ظرفشويي، ماشين لباسشويي، فرش ماشيني، يخچال، يخچال ـ فريزر، گيرنده‌هاي ديجيتال، چرخ خياطي و كولر آبي، 10 قلم كالايي است كه قرار بود در مرحله اول اجراي طرح تامين مشمول تخفيف شود.

به گفته حسين فرهيد زاده متقاضيان از روز يكشنبه (ديروز) با مراجعه به سايت behinyab.ir ضمن اطلاع ‌از نوع و مدل محصولات و شركت‌هاي سازنده مي‌توانستند كالاي مورد نظر خود را با 7 تا 10 درصد تخفيف خريداري كنند.

اما كساني كه ديروز براي استفاده از مزاياي اين طرح به سايت مورد اشاره مراجعه كردند نتوانستند از آن استفاده كنند. مطابق آنچه كه در سايت بهين ياب آمده مراجعه‌كنندگان براي استفاده از امكانات طرح تامين بايد ابتدا در اين سايت عضو شوند و مشخصات خود را به سايت اعلام كنند. تا اين‌جاي كار كاملا عادي است چراكه كسي كه مي‌خواهد از اين طرح منتفع شود و مراوده مالي با مجريان طرح داشته باشد بايد نام و نشانش كاملا مشخص و قابل پي گيري باشد. اما مشكل اينجاست كه ديروز كساني كه تلاش كردند اطلاعات خود را در اختيار سايت قرار داده و عضو آن شوند، موفق به اين كار نشدند زيرا سايت پيغام خطايي غيرمرتبط به كاربران مي‌داد. علاوه بر اين، زماني كه كاربر مي‌خواهد كالايي را ازاين سايت خريداري كند، سايت زمان آغاز رزور كالاها را 11 دي ماه - يعني 6 روز پس از وعده مسوول محترم در وزارت صنايع و معادن - اعلام مي‌كند. از اين گذشته، كالاهايي كه هم اكنون در اين سايت قرار داده شده بسيار اندك بوده و به عدد انگشتان يك دست هم نمي‌رسد، ضمن آن‌كه اطلاعات اغلب آنها ناقص و برخي به اشتباه قيد شده است.

به اين ترتيب وعده مسوول محترم اجرايي نشد. از آنجا كه رسانه‌ها با اعتماد به درستي گفتار مسوولان اقدام به انتشار اخباري از اين دست مي‌كنند، ضروري است مسوولان احتياط و دقت بيشتري در اعلام اين‌گونه اخبار به عمل آورده و تا زماني كه از صحت و دقت خبر عملكرد مجموعه خود اطمينان حاصل نكرده‌اند، خبر از آغاز هيچ طرحي ندهند تا هم قوت كلام خودشان حفظ شود و هم اعتبار اخبار مطبوعات.

رضا عظيمي
جام جم



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: