رجب‌پور، مدير اجرايي اركستر ملي شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
علي ترابي از حضور محسن رجب‌پور به عنوان مدير اجرايي اركستر ملي در زير مجموعه شوراي فني اركستر خبر داد.

به گزارش فارس ، علي ترابي سرپرست دفتر موسيقي ارشاد گفت: ما براي انجام اجراهاي صحنه‌اي اركستر نياز به يك فرد حرفه‌اي در اين زمينه داشتيم كه بتواند برنامه‌ريزي‌هاي لازمي را انجام دهد بر اين اساس محسن رجب‌پور را به عنوان مدير امور اجرايي اركستر انتخاب كرديم كه ايشان تمامي كارهايش را زير نظر شوراي فني انجام خواهد داد.

وي افزود: با توجه به اساسنامه اركستر تمامي اقدامات مربوط به اركستر از سوي شوراي فني تعيين و به سرانجام مي‌رسد بر اين اساس نيز كارهايي كه قرار است آقاي رجب‌پور انجام دهد از سوي شورا تعيين و ايشان تنها وظيفه رسيدگي به همان كارها را دارد.

سرپرست دفتر موسيقي ارشاد گفت: شوراي فني تصميم مي‌گيرد در چه مقطعي اركستر چه كنسرتي ، چه قطعاتي و با چه رهبري را برگزار كند و آقاي رجب‌پور نيز مسئوليت اجرايي اين كارها را عهده‌دار خواهد بود.

ترابي خاطرنشان كرد: در آينده موسسه اركستر ملي راه‌اندازي و هيات امناء و هيات مديره‌اي كه اعضاي آنها انتخاب شده‌اند كار خود را آغاز خواهند كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: