بودجه دولت عراق اعلام شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بودجه دولت عراق اعلام شد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
يک سايت خبري در عراق به نقل از منابع ويژه خود نوشت: حقوق رئيس جمهور عراق 7 برابر بيشتر از حقوق رئيس جمهور آمريکاست .

به گزارش مهر، پايگاه خبري اورنيوز به نقل از منابع آگاه مالي و نظارتي در عراق نوشت: حقوق رئيس جمهور، نخست وزير و رئيس پارلمان عراق حتي از حقوق همتايان آنها در کاخ سفيد نيز بالاتر است. بر اين اساس، حقوق رئيس جمهور عراق در مقايسه با رئيس جمهور آمريکا 7 برابر بيشتر است.

اين پايگاه خبري در ادامه به نقل از منابعي که خواستار افشاي نام خود نشده اند، مي نويسد: 21 درصد از بودجه عراق در سال 2011 صرف حقوق روساي سه گانه عراق، نمايندگان پارلمان و کارکنان اين دستگاهها خواهد شد.

اين در حالي است که موسي فرج رئيس سابق کميته شفاف سازي دولت عراق درباره اينکه 60 درصد از بودجه اين کشور در سال 2011 صرف حقوق دستگاه هاي وابسته به روساي سه گانه شود، هشدار داده است.

از سوي ديگر، بنابر اعلام منابع موثق بودجه عراق در سال 2011 به بيش از 80 ميليارد دلار خواهد رسيد که با مجموع بودجه سه کشور عربي (سوريه، لبنان و اردن) برابري مي کند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: