فردا آخرين مهلت ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي آزمون هاي فراگير
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز آزمون دانشگاه پيام نور از آخرين مهلت ويرايش اطلاعات ثبت نامي داوطلبان سه آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته، کارشناسي و کارشناسي ارشد تا فردا خبر داد.

محمد هادي امين ناجي در گفتگو با مهر با اشاره به زمان ويرايش اطلاعت ثبت نامي داوطلبان در سه آزمون اين دانشگاه اضافه کرد: داوطلباني که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود در سه آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته، کارشناسي و کارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور در سايت سازمان سنجش اقدام کرده اند، براي ويرايش، بررسي و انطباق اطلاعات با مدارک خود مي توانند تا ساعت 24 فردا 12بهمن ماه جاري به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه کنند تا از بروز هرگونه خطا در مراحل بعدي آزمون جلوگيري به عمل آيد.
 
وي در ارتباط با کاهش يا افزايش تعداد متقاضيان در هر کدام از سه مقطع، بيان کرد: ثبت نام در مقطع کارشناسي نسبت به سال گذشته افزايش اندکي را نشان مي دهد. اين در حالي است که با کاهش تعداد متقاضيان در مقطع کارداني به کارشناسي ناپيوسته مواجه هستيم اما تعداد متقاضيان کارشناسي ارشد همانند سال گذشته بود.
 
ناجي در ارتباط با علت کاهش متقاضيان آزمون مقطع کارداني به کارشناسي ناپيوسته دانشگاه پيام نور تاکيد کرد: اين کاهش طبيعي است به اين دليل که بيشتر رشته هاي کارداني دفترچه آزمون در مقطع کارشناسي ارائه مي شوند.
 
رئيس مرکز آزمون دانشگاه پيام در ارتباط با تعداد ثبت نام کنندگان در هر کدام از سه آزمون گفت: در کارشناسي ارشد 102 هزار و 586 نفر، در کارداني به کارشناسي نايپوسته 6هزار و 777نفر و در کارشناسي 135هزار و 323 نفر شرکت کرده اند.
 
سه آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته، کارشناسي و کارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور همزمان در 31 ارديبهشت ماه90 برگزار مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: