رقابت دستياران در آزمون فوق تخصصي پزشکي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رقابت دستياران در آزمون فوق تخصصي پزشکي
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
بيست و هشتمين دوره پذيرش دستيار فوق تخصصي با رقابت حدود 500 نفر در روز پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 89 برگزار و کارت آزمون نيز از فردا توزيع مي شود.

به گزارش مهر ، آزمون در 24 رشته فوق تخصصي پزشکي برگزار مي شود و بر اساس آخرين تغييرات اعمال شده در ظرفيت دانشگاه ها 331 نفر در اين مقطع پذيرش مي شوند. 474 نفر در اين دوره از آزمون شرکت کرده اند که از اين تعداد 374 نفر مرد و 100 نفر زن هستند.

مرحله اول آزمون به صورت کتبي روز پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 89 در محل دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي برگزار شده و پس از آن، آزمون شفاهي نيز در روزهاي 15 و 16 بهمن ماه بر اساس جدول زمانبندي اعلام شده، برگزار مي شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهاي 12 و 13 بهمن از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در محل برگزاري دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي توزيع مي شود.

دانشگاه هاي علوم پزشکي تهران، شهيد بهشتي، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز، اهواز، کرمانشاه، بابل، کرمان، بقية الله، گيلان و مازندران داراي بخشهاي پذيرش دستيار فوق تخصصي هستند و پذيرش بر اساس دو سوم نمره آزمون کتبي و يک سوم آزمون شفاهي که به صورت آسکي است، صورت مي گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: