دکتري نيمه‌حضوري بي‌اعتبار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دکتري نيمه‌حضوري بي‌اعتبار شد
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 36
نویسنده : مولوی
ارزشيابي مدارک تحصيلي کسب شده در خارج تابع شرايط تحصيلي فرد و نحوه آموزش دانشگاهي است اما بر اساس آخرين تصميم وزارت علوم در صورت آغاز به تحصيل دانشجويان دکتري از اسفند 89 در دوره نيمه حضوري، مدارک اين افراد ارزشيابي نمي شود.

به گزارش مهر، بر اساس آخرين تصميم وزارت علوم، تحقيقات و فناوري درباره نحوه ارزيابي مدارک دانشگاهي در مقطع تحصيلي دکتري، شرايط ويژه اي براي دوره هاي نيمه حضوري مقطع دکتري اعلام شد.

اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نحوه ارزشيابي مدارک دانشگاهي تحصيلات نيمه حضوري مقطع دکتري را اعلام کرده است که بر اساس آن در صورتي که فردي تحصيل خود در مقطع دکتري در دوره نيمه حضوري از اول مارس 2011  يا 10 اسفند 89 آغاز کرده باشد، مدارک دانشگاهي وي که حاصل از اين تحصيلات است قابل ارزشيابي نيست.

بر اساس مصوبات شوراي ارزشيابي وزارت علوم، مدارک دانشگاهي حاصل از دوره هاي پيوسته کارشناسي به دکتري (BY Research) در خارج از کشور با تاريخ شروع به تحصيل پس از اول مارس 2011 به ماخذ دکتري پژوهشي قابل بررسي و ارزشيابي است.

بر اساس قوانين موجود در نظام هاي ارزشيابي، ذکر نظام آموزشي براي تحصيلات‌ "نيمه‌حضوري" در ارزشنامه ضروري است و تحصيلات نيمه حضوري به تحصيلاتي اطلاق مي شود که براي انجام آن، مدت حضور دانشجو در محل تحصيل (به استناد گذرنامه) بين يک سوم الي دو سوم طول تحصيل باشد.

ارزشيابي مدارک تحصيلي با توجه به مدارک پيش نياز ارزشيابي مي شوند و مدارک تحصيلي خارجي در سطح کارشناسي ارشد يا دکتري از موسسات معتبر که مستقيما و بدون اخذ مدارک تحصيلي قبلي اخذ شده اند بر اساس نظر مديرکل امور دانش آموختگان، کميسيون و يا شوراي ارزشيابي، نظام آموزشي در موسسه محل تحصيل، فاصله زماني شروع تا فراغت از تحصيل و در صورت لزوم با ارزيابي توانمندي هاي علمي، پِژوهشي و حرفه اي قابل ارزشيابي خواهند بود.

بر اساس شرايط جديدي که بر نحوه ارزشيابي مدارک نيمه حضوري دانشگاههاي خارج از کشور حکمفرما است هيچگونه تحصيلات نيمه حضوري و غير حضوري در مقاطع کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد از اول ژانويه 2009 پذيرفته نيست.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: