پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
کتاب «انفجار رياضيات» آلبومي است که منظره چندين قله جالب از سرزمينهاي فتح شده در جريان گسترش روابط بين رياضيات محض و کاربردي را، که تنها يکي از فصلهاي مهم فعاليت انسانيِ دهه هاي آخر قرن بيستم است، نمايش مي‌دهد. هدف اين کتاب اشاعه رياضيات بين جمعيتِ گسترده اي از خوانندگان است.

به گزارش جام جم آنلاين، متن اصلي آن به زبان فرانسه از سوي انجمن رياضي فرانسه و انجمن رياضيات کاربردي و صنعتي انتشار يافته است. انتشار نخستين چاپ فرانسه کتاب، در ژوئيه 2002، شاهد پيروزي شايان توجهي بود و با استقبال دبيران رياضي رو به رو شد. در اين کتاب که از چندين مقاله تشکيل شده است، به مقالات جالبي چون هوا چگونه خواهد بود، پشت پرده تلفن همراه، يافتن ژني که مسئول سرطان است و چگونه  مي توان رياضيدان شد برمي خوريد.

اين کتاب به کوشش ارسلان شادمان و با ويرايش برديا حسام در 144 صفحه به صورت چهار رنگ در قطع رقعي منتشر خواهد شد.

 انتشارات فاطمي اين کتاب را با همکاري انجمن رياضي ايران و مجوز انجمن رياضي فرانسه  منتشر کرده است .

براي آشنايي بيشتر با کتاب هاي انتشارات فاطمي از وبگاه اين مؤسسه به نشاني www.fatemi.ir  ديدن نماييد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: