انتقال فني ‌‌حرفه‌‌اي‌ها به دانشگاه‌ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انتقال فني ‌‌حرفه‌‌اي‌ها به دانشگاه‌ها
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
مدير کل دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از انتقال آموزشکده هاي فني و حرفه اي به دانشگاه ها خبر داد و گفت: به زودي ساير جزئيات مربوط به پذيرش دانشجويان فني و حرفه اي در وزارت علوم نيز مشخص مي شود.

ابوالفضل حسني در گفت و گو با مهر، از تشکيل کميته مشترک ميان وزارت علوم و آموزش و پرورش در خصوص انتقال آموزشکده هاي فني و حرفه اي به وزارت علوم خبر داد و افزود: کميته مشترکي تشکيل شده و هفته آينده جلسه اي در خصوص بررسي انتقال و جزئيات اجراي اين طرح برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه به طور قطع بحث انتقال دانشجويان آموزش و پرورش به وزارت علوم عملياتي مي شود ، گفت: مقرر شده آموزشکده هاي فني و حرفه اي در درون دانشگاهها و مراکز تحقيقاتي شکل بگيرند و زماني که اين ادغام صورت گيرد ديگر آموزشکده هاي فني و حرفه اي نخواهيم داشت.

مدير کل دفتر گسترش آموزش عالي افزود: روش پذيرش دانشجو در اين زمينه هنوز مشخص نشده است و در جلسه آينده بررسي مي شود که مکان هاي فيزيکي و روش پذيرش دانشجوي فني حرفه اي به چه صورت خواهد بود.

مسئوليت آموزشکده هاي فني و حرفه اي و پذيرش دانشجوي فني و حرفه اي پيش از اين بر عهده آموزش و پرورش بود که با مصوبه اخير کميسيون تلفيق مقرر شد اين آموزشکده ها با همه امکانات به وزارت علوم واگذار شود بر اساس اين مصوبه وزارت‌ علوم موظف به پذيرش دانشجوي کارداني و کارشناسي فني و حرفه‌اي شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: