4 كشته بر اثر برخورد پرايد و سمند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
4 كشته بر اثر برخورد پرايد و سمند
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
معاون عمليات پليس‌راه كشور گفت: برخورد دو دستگاه خودروي سواري پرايد و سمند چهار كشته بر جاي گذاشت.

سرهنگ پرويز سياح البرزي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه 40 درصد از تصادفات روز گذشته را واژگوني به خود اختصاص داده است، گفت: انحراف به چپ، عدم توجه به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه در صدر علل بروز تصادفات قرار دارند.

وي در ادامه در مورد مهم‌ترين تصادفات شبانه‌روز گذشته به برخورد دو دستگاه خودروي سواري پرايد و سمند در محوراسلام آباد ـ كهند غرب واقع در استان كرمانشاه اشاره كرد و يادآور شد: در اين حادثه كه به علت انحراف به چپ از جانب هر دو راننده خودروي سواري رخ داد، چهار نفر كشته و يك نفر مجروح شدند.

سياح البرزي در ادامه افزود: برخورد يك دستگاه سواري پژو پارس با يك دستگاه كاميون بنز در محور گناوه ـ برازجان واقع در استان بوشهر سبب كشته شدن دو نفر شد.

به گفته وي انحراف به چپ از جانب راننده پژو پارس علت بروز اين حادثه بوده است.

معاون عمليات پليس‌راه كشور درباره وضعيت راه‌هاي كشور نيز با تاكيد بر اينكه محور شمشك به ديزين در استان تهران به علت احتمال ريزش بهمن همچنان مسدود است، خاطر نشان كرد: محور چالوس ـ تنكابن در استان مازندران نيز به علت ريزش باران لغزنده است.

وي با توجه به لغزندگي محور چالوس ـ تنكابن از رانندگان خواست تا در هنگام تردد از اين محور با رعايت سرعت مطمئنه از بروز هر گونه تصادف احتمالي خودداري كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: