زني، نوزاد ربوده شده را به خانواده‌اش بازگرداند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
مقامات پليس فدرال آمريكا از دستگيري زني خبر دادند كه 20 سال پيش نوزادي را ربوده و پس از گذشت اين مدت او را به خانواده‌اش بازگرداند.

به گزارش ايسنا، بر اساس گزارش پليس فدرال آمريكا و اداره تشخيص هويت اين كشور، «آن پت وي» كه دو دهه قبل يك نوزاد را از بيمارستان كرايب در ايالت «نيويورك» ربوده بود، پس از 20 سال او را به خانواده‌ خود بازگرداند.

بر اساس گزارش پليس فدرال آمريكا كه در خبرگزاري آسوشيتدپرس هم منتشر شده است، اين زن متهم است كه اين نوزاد را كه هم‌اكنون 20 سال و «كارلينا وايت» نام دارد، از بخش نوزادان اين بيمارستان ربوده و او را بزرگ كرده است.

اين زن 50 ساله در بازجويي‌هايش اعتراف كرد كه به دليل از دست دادن نوزاد خود در يك تصادف وحشتناك اقدام به اين كار كرده است.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: من در اين مدت همواره از دور خانواده‌ «كارلينا» را تحت نظر داشتم و در نهايت او را روز گذشته به خانواده‌ خود تحويل دادم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: