دستگيري سارقان بانك در خرم‌آباد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري سارقان بانك در خرم‌آباد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
فرمانده انتظامي استان لرستان، از دستگيري دو سارق يكي از بانك‌هاي شهرستان خرم‌آباد، خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ كاظم عليزاده در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت يكي از بانك‌هاي خرم‌آباد، و سرقت تعدادي كارت عابربانك و مبالغي وجه نقد، با توجه به حساسيت موضوع با هماهنگي مقام قضايي، با فعال‌سازي گشت‌هاي انتظامي و تحت نظر قرار دادن كليه عابربانك‌ها توسط اكيپ‌هاي ويژه‌اي از ماموران، موضوع در دستور كار قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: سرانجام ماموران كلانتري 14 شهرستان خرم‌آباد، هنگام گشت‌زني در حوالي «ميدان بسيج» روبه‌روي يكي از بانك‌ها، به 2 نفر كه در حال امتحان خودپرداز بانك بودند مظنون، و هر دو نفر را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بازرسي بدني از متهمان، 25 قطعه كارت عابربانك و مبلغ 370 هزار تومان وجه نقد، كشف و ضبط شد كه با انجام تحقيقات گسترده، متهمان لب به اعتراف گشودند و اظهار داشتند، شب گذشته با برنامه‌ريزي قبلي با تهيه يك عدد گاز هوا، از راه پشت‌بام، وارد بانك شده و موجودي خودپرداز را سرقت كرده‌اند.

فرمانده انتظامي استان اضافه كرد: در اين رابطه، با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي منزل يكي از بستگان سارقان، يكدستگاه تلويزيون ال‌سي‌دي، يكدستگاه پول‌شمار، يكدستگاه گاز هواي كوچك و مبلغ 90 ميليون و600 هزار ريال كشف و ضبط شد‌‌.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: