آتش‌سوزي در پاساژ علاءالدين
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آتش‌سوزي در پاساژ علاءالدين
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
پاساژ علاءالدين بامداد يكشنبه، دچار حريق شد و نيمي از مغازه‌هاي طبقه چهارم آن در آتش سوخت.

به گزارش ايسنا، در ساعت 3:43 بامداد امروز(يكشنبه) آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 1، 46، 40 و 18 از طريق تماس تلفني در جريان وقوع آتش‌سوزي در خيابان جمهوري، نبش خيابان حافظ قرار گرفتند.

فتح‌الله تيموري، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران حاضر در محل درباره اين حادثه گفت: آتش‌سوزي از يكي فروشگاه‌هاي طبقه چهارم اين مجتمع شروع شده و از طريق فضاهاي زير سقف كه براي عبور سيستم تاسيساتي در نظر گرفته مي‌شود به سرعت در حال گسترش و سرايت به ديگر فروشگاه‌ها بود.

مهار آتش در كمتر از 30 دقيقه

وي گفت: آتش‌نشانان با بكارگيري تجهيزات خاموش كننده و ايمني و تلاش همه جانبه موفق شدند شعله‌هاي آتش را مهار و آتش‌سوزي را در كمتر از 30 دقيقه كاملا خاموش كنند.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني افزود: آتش‌نشانان با اجراي عمليات ايمن‌سازي و بررسي همه جانبه طبقات ديگر ساختمان و اطمينان از پيشگيري از خطرات احتمالي ديگر به ماموريت خود پايان دادند.

وي با اشاره به سرعت عمل و تلاش همه جانبه آتش‌نشانان گفت: در جريان فعاليت آتش‌نشانان براي جلوگيري از گسترش شعله‌هاي آتش و خاموش كردن آتش‌سوزي دو تن از مسوولان منطقه يك و معاون فرمانده يكي از ايستگاه‌ها دچار دود گرفتگي شدند و بر اثر برخورد اجسام سنگين به گردن آنان آسيب ديدند كه بلافاصله به مركز درماني اعزام شدند.

پاساژعلاء الدين ناايمن است

تيموري، ساختمان اين مجتمع را ناايمن خواند و گفت: از نظر كارشناسان ايمني سازمان آتش‌نشاني اين ساختمان ناايمن است و سامانه‌هاي اعلام و خاموش كردن آتش‌سوزي موثري براي آن در نظر گرفته نشده است.

وي با اشاره به بروز سه آتش‌سوزي در اين مركز در سال‌هاي اخير، افزود: با توجه به اين‌كه در اين مجتمع تجاري فروشگاه‌هاي كوچك وجود دارد و انبوهي از لوازم جانبي گوشي تلفن همراه، رايانه و لوازم صوتي به صورت ناايمن در آنها انباشته شده است، بروز يك حادثه بسيار كوچك مي‌تواند به فاجعه بزرگ با تلفات انساني و خسارت‌هاي مالي تبديل شود.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران همچنين تصريح كرد: علاوه بر بحث چيدمان كالاها در فروشگاه‌هاي اين مجتمع، نماي كاذب شيشه‌اي فروشگاه‌ها بر ناايمني اين ساختمان افزوده است.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران با بيان اين‌كه حدود 25 درصد از فروشگاه‌هاي طبقه چهارم اين مجتمع تحت تاثير دود، شعله و حرارت ناشي از اين آتش‌سوزي قرار گرفته‌اند و كمتر از نيمي از آنها با زيان‌هاي مالي جدي روبرو شده‌اند افزود: با تلاش آتش‌نشانان از گسترش شعله‌هاي آتش به فروشگاه‌هاي طبقات ديگر اين مجتمع جلوگيري و آتش‌سوزي در نطفه خاموش شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: