دستگيري كلاهبردار در حين خروج از كشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري كلاهبردار در حين خروج از كشور
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
كلاهبرداري كه قصد داشت با 11ميليارد و 300 ميليون ريال از کشور خارج شود در آخرين لحظات دستگير شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ سيد احمد ميري، فرمانده انتظامي شهرستان ورامين درتشريح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت نيابت قضايي از دادسراي ناحيه 5 تهران درباره يك مورد كلاهبرداري ميلياردي به حوزه استحفاضي شهرستان ورامين مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين شهرستان با همکاري ماموران انتظامي كلانتري 11 شهيد قدوسي تحقيقات نامحسوسي را براي شناسايي اين کلاهبردار انجام دادند.

ميري تصريح كرد: مأموران با شناسايي مخفيگاه متهم در يکي از محلات ورامين به مراقبت از اين محل پرداخته و در يک فرصت مناسب با انجام هماهنگي قضايي در يك عمليات مشترك اطلاعاتي ، کلاهبردار را شناسايي و دستگير کردند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از انتقال متهم به مقر پليس با انجام تحقيقات اوليه موفق به شناسايي 3 شاكي متهم شدند و متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي پيگيري‌هاي ويژه تحويل مقامات قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ورامين گفت: فرد كلاهبردار در در اعترافات خود اذعان کرد که با دادن چك‌هاي متفرقه به نام فرزندش که در حال حاضر در زندان به سر مي برد و گرفتن وام، به کلاهبرداري مي پرداخت که تاکنون مبلغ 11 ميليارد و 300 ميليو ن ريال به همين طريق کلاهبرداري کرده و قصد خروج از کشور را داشت که از سوي ماموران پليس دستگير شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: