دستگيري 53 قاچاقچي و 16 سارق در مشهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري 53 قاچاقچي و 16 سارق در مشهد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري 53 توزيع‌كننده موادمخدر و معتاد پرخطر و 16 سارق و زورگير در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ احد كريمي با اشاره به تداوم اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح شهر مشهد، گفت: ماموران روز گذشته (شنبه) دو سارق زورگير را با مقاديري ماده روان گردان از نوع شيشه در مناطق گلشهر و شهرك شهيد‌رجايي دستگير كردند.

وي افزود: ماموران با انجام كار اطلاعاتي و شناسايي نقاط‌ آلوده، 23 توزيع‌كننده موادمخدر را به همراه 30 معتاد پرخطر جمع‌آوري و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي مشهد خاطرنشان كرد: در‌ عملياتي نامحسوس و غافلگيرانه پليس، فردي كه در محدوده جاده سيمان اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي‌كرد، دستگير و در بازرسي از داخل خودرو و منزل وي، مقدار 12كيلو و 820 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.

 وي گفت: برابر اعلام يكي از شهروندان وظيفه‌شناس مبني بر اينكه فردي در بلوار طبرسي اقدام به فروش موتورسيكلت‌ با اوراق سرقتي مي‌كند، ماموران به محل اعزام و با هماهنگي مقام‌قضايي در بازرسي از منزل متهم 6 دستگاه موتورسيكلت به همراه 5 عدد پلاك و مقاديري قطعات موتورسيكلت‌هاي سرقتي كشف و متهم را نيز در محل دستگير كردند.

كريمي در ادامه گفت: ماموران پليس مشهد در مجموع و در طول 48 ساعت اجراي اين طرح 13 سارق دستگير و 7 دستگاه خودروي سواري و موتورسيكلت‌ سرقتي را كشف كردند.

وي افزود: توقيف 53 دستگاه موتورسيكلت متخلف و كشف مقاديري از  انواع مواد مخدر از ناحيه متهمان دستگير شده از جمله نتايج ديگر اجراي اين طرح بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: